[BE] Pukkelpop 2015

Dave

Randprogramma
8 okt 2014
138
3
Hoorde deze vm op Stubru dat Evil Superstars op Pukkelpop staat dit jaar. Mogen misschien toch nog (n lading) namen verwachten voor nu woensdag?
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.467
708
Een reunie van Evil Superstars zou instant orgasme zijn! En blijkbaar op de zaterdag, aldus Het Belang Van Limburg, net de enige dag dat ik voorlopig wilde gaan.

Pukkelpop heeft overigens bevestigd dat er deze week nieuwe namen komen.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.863
9.817
Woensdag nieuwe namen dan maar?

Evil Superstars zou wel een heel goede naam zijn. En een extra podium met Mauro als curator zou fantastisch zijn. Dit klinkt goed.

Ook Stijn Meuris zou één dag een tent cureren. Ik verwacht Meuris (de band) er dan ook wel).

En als ze nog een derde limburger een dag laten cureren, Tim Vanhamel dan? :)
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.467
708
Morgen nieuwe namen, aldus Het Belang Van Limburg.

Tim Vanhamel please, en laat Millionaire dan ook maar terugkeren :D
 

dEUS

Randprogramma
29 jan 2015
136
0
Morgen nieuwe namen, aldus Het Belang Van Limburg.

Tim Vanhamel please, en laat Millionaire dan ook maar terugkeren
icon_biggrin.gif

zou geniaal zijn, een zaterdagticket ga ik sowieso kopen dan
Evil Superstars, een droom die in vervulling gaat!
 

thomas003

Playlistbediener
3 mrt 2014
21
0
Ik verwacht deze namen nog, adhv bevestigingen andere festivals:
Simple Plan, Paolo Nutini, Jamie T, Lapsley, Tove Lo, Jeugd van Tegenwoordig, Vuurwerk, José Gonzalez, Hot Chip, Rodrigo y Gabriela, Catfish & The Bottleman en misschien Arsenal en Soldiers Heart.

Florence als headliner zie ik echt niet gebeuren, zou totaal niet verkopen omdat ze al op werchter staat.
Ik zie Stromae en Kings of Leon als de grootste kanshebbers om zaterdag te headlinen.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Ik verwacht deze namen nog, adhv bevestigingen andere festivals:
Simple Plan, Paolo Nutini, Jamie T, Lapsley, Tove Lo, Jeugd van Tegenwoordig, Vuurwerk, José Gonzalez, Hot Chip, Rodrigo y Gabriela, Catfish & The Bottleman en misschien Arsenal en Soldiers Heart.

De jeugd zou nog kunnen maar Hot Chip staat ook al op Werchter net zoals Catfish & The Bottlemen. Foals moet ook nog een plekkie krijgen in belgie!


Zouden we nog iets kunnen verwachten van The xx of zou dat pas voor het volgende festivalseizoen zijn?

Nope, die gaan deze fesitvalzomer niks meer doen, dan moesten die al ergens zijn langsgekomen. Verwacht eind dit jaar/begin volgend een nieuwe plaat.

Kan iemand mij uitleggen wie Evil Superstars zijn als Nederlander hiero? En welke nummers heb ik gemist in mijn leven?
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.467
708
Kan iemand mij uitleggen wie Evil Superstars zijn als Nederlander hiero? En welke nummers heb ik gemist in mijn leven?

De band waarmee Mauro Pawlowski en Tim Vanhamel doorgebroken zijn. Mauro Pawlowski zit nu bij dEUS, Tim Vanhamel heeft na de split van Evil Superstars onder andere in Millionaire en Eagles Of Death Metal gespeeld.

Evil Superstars werden in de jaren 90 gezien als een van de betere alternatieve bands op het Europese vasteland, verschillende grote artiesten die zich als fan geout hebben. Zo heeft Matthew Bellamy ooit toegegeven dat Supermassive Black Hole een poging was om een Evil Superstars nummer te imiteren (als ze het op Werchter spelen dragen ze het altijd op aan hun vriend Tim Vanhamel). En het nummer Oh Girl kan je horen in de film Lock, Stock & Two Smoking Barrels. Andere nummers die je moet checken: It's A Sad Sad Planet - Satan Is In My Ass - B.A.B.Y. - Holy Spirit Come Home - ...
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.863
9.817
<div class="d4p-bbt-quote-title">Wessel wrote:</div>
Kan iemand mij uitleggen wie Evil Superstars zijn als Nederlander hiero? En welke nummers heb ik gemist in mijn leven?


De band waarmee Mauro Pawlowski en Tim Vanhamel doorgebroken zijn. Mauro Pawlowski zit nu bij dEUS, Tim Vanhamel heeft na de split van Evil Superstars onder andere in Millionaire en Eagles Of Death Metal gespeeld.

Evil Superstars werden in de jaren 90 gezien als een van de betere alternatieve bands op het Europese vasteland, verschillende grote artiesten die zich als fan geout hebben. Zo heeft Matthew Bellamy ooit toegegeven dat Supermassive Black Hole een poging was om een Evil Superstars nummer te imiteren (als ze het op Werchter spelen dragen ze het altijd op aan hun vriend Tim Vanhamel). En het nummer Oh Girl kan je horen in de film Lock, Stock & Two Smoking Barrels. Andere nummers die je moet checken: It’s A Sad Sad Planet – Satan Is In My Ass – B.A.B.Y. – Holy Spirit Come Home – …

Goed samengevat Kereltje. Topband. En ook het nummer Have Been Wrong Before vind ik een toppertje.
 

jarne

Support act
14 feb 2013
1.085
438
Editors zou ook zomaar eens kunnen. Zou een herhaling zijn, maar ze hebben net hun nieuwe single uitgebracht.

[video]https://www.youtube.com/watch?v=Hx9USoPXvIw[/video]
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
De affiche voor de 30ste editie van Pukkelpop krijgt steeds meer vorm. Zo is op donderdag 20 augustus onze favoriete Schot Paolo Nutini te zien in Kiewit, passeert een dag later het fenomeen Christine And the Queens en op zaterdag 22 augustus keren Evil Superstars (20 jaar na hun eerste Pukkelpop-optreden!) terug voor een exclusieve reünieshow. Wat Mauro & co gaan brengen blijft tot dan een groot geheim, maar dat het legendarisch wordt, is nu al vrijwel zeker.

En verder zie je op donderdag 20 augustus ook Kygo, Baauer, Lianne La Havas, Madeon, Bleachers en John Coffey aan het werk. Op vrijdag 22 augustus vervoegen The Gaslight Anthem, Chvrches, Amenra, Flosstradamus, Coheed And Cambria, Låpsley, Dorian Concept Liveband feat. Cid Rim & The Clonious, Ho99o9, Shura en Thy Art Is Murder de affiche. En, naast de Evil Superstars-reünie, is het op zaterdag ook uitkijken naar Wilkinson live, Dusky, Metrik feat. Dynamite MC, Portico, Shamir en Single Mothers.

Helaas liet Run The Jewels weten dat het zijn volledige Europese festivalzomer moet annuleren en is het hiphopcollectief dus ook niet te zien op Pukkelpop.
 

Wilmerd

Playlistbediener
26 mrt 2015
6
0
Een aantal leuke namen, maar toch niet wat ik er van verwacht had.
Is Evil Superstars nu de headliner zaterdag, of hoe moet ik dit zien?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.863
9.817
Hmm. Nog steeds geen headliner voor zaterdag. Er zit hier wel wat tussen maar toch blijft de line up erg matig. Wederom geen Beck/Libertines...
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.269
1.333
Een aantal leuke namen, maar toch niet wat ik er van verwacht had.
Is Evil Superstars nu de headliner zaterdag, of hoe moet ik dit zien?

Geen idee. Er wordt niet over gecommuniceerd. Of toch gewoon The Offspring als headliner? Heeft Pukkelpop nog gedaan. Met daarna nog Underworld en Netsky op mainstage bv. Of The War on Drugs - The Offspring - Netsky. Zoiets.

Tja, voor zulke line-up betaal je toch niet zo veel geld?
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.467
708
Waar zijn Beck, Ride, Libertines, ...? Sorry Pukkelpop, maar je kan veel beter dan deze stront.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken