Battle of the Songs info topic

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Hallo allemaal,

Wat ik al zei bij de battles die door brian-tukker gestart zijn is dat ik zelf van plan was om een nieuwe battle te gaan beginnen. Uiteraard wil ik wachten hiermee totdat de huidige battles afgerond zijn (als we Brian-tukker terug gaan zien...).

Het idee is deze keer om nummers tegen elkaar te laten battle-en. Ik wil wel wat veranderingen doorvoeren. Zo wil ik vanaf de nominaties tot aan de finale dat iedereen zijn stem naar mij toe stuurt in een privé bericht. Dit zodat iedereen daadwerkelijk zo stemt als ze erover denken en geen rekening kunnen houden met de huidige stand. Dit vind ik de meest eerlijke stemming namelijk. Daarnaast verwacht ik van een ieder om nummers die ze niet kennen wel eerst een luisterbeurt te geven alvorens er gestemd wordt.

De regels zoals ik ze zou willen:

Nominaties
- Iedereen mag 50 nummers nomineren
- Of je er nu 1 of 50 nomineert elke nominatie krijgt gewoon 1 stem
- De nummers met de meeste stemmen achter hun naam mogen deelnemen aan de battles
- De hoeveelheid nummers die uiteindelijk mee gaan doen zal ik zelf bepalen
- Het kan zijn dat er vooraf al battles komen omdat ik van een groep met een bepaald aantal stemmen er nog een (paar) mee wil laten doen
- Nomineren gebeurt door je nominaties in een privé bericht naar mij te sturen
- Ik zal dan een persoon (wellicht de eerste die iets naar mij heeft gestuurd) mijn nominaties doorgeven, zodat het duidelijk is dat ook ik het eerlijk doe

Battles
- Ik verwacht niet dat iedereen elk nummer kent, maar als je een nummer niet kent verwacht ik dat je deze zal gaan luisteren
- Je mag dan weer 5 punten verdelen over de geboden opties
- Ook stemmen doe je door een privé bericht naar mij te sturen
- Ook met stemmen zal ik mijn stemmen aan een persoon doorsturen om te laten zien dat ik het eerlijk doe
- Ik zal wel doorgeven wat de tussenstand is maar niet zeggen welk percentage bij welk nummer hoort
- Na het sluiten van een stemronde zal ik uiteraard wel alles plaatsen ook de commentaren van ons.

Uiteraard doen we dit met zijn allen en dus sta ik open voor jullie meningen. Laat me even weten wat jullie van dit idee vinden. Zonder jullie kan ik dit niet gaan doen dus we moeten het wel een beetje eens zijn met zijn allen.

Ik hoop dat jullie het net zo'n leuk idee vinden als ik. Ik hoor het wel!

Ik vind het een erg leuk idee, als het doorgaat zal ik zeker meedoen!

Maar voordat ermee gestart wordt is het misschien een idee om te checken hoeveel mensen er van plan zijn mee te doen, aangezien de forumactiviteit erg laag ligt. Een battle met zn drieën zal niet zoveel zin hebben denk ik;)

Leuk idee! Een nummer kun je veel makkelijker beoordelen dan een album of band die/dat je nog niet op voorhand kent. Ik doe zeker weer mee (:

Ik wil graag meedoen, maar ik ben nu op vakantie en weet niet of ik overal wifi heb. Kan dus goed zijn dat ik een week of twee mis.

In ieder geval wil ik wachten tot er weer wat meer animo is hier. Dus wellicht nog later dan 1 september.

In ieder geval wil ik wachten tot er weer wat meer animo is hier. Dus wellicht nog later dan 1 september.

zo lang hij maar komt, lijkt me een leuke en hele lastige battle

Ik denk dat het pas weer druk gaat worden wanneer iedereen begint te speculeren over de kanshebbers van Werchter en Pinkpop. Meestal begint dat rond oktober ofzo.

dus beginnen als de eerste naam voor RW bekend is :P

Het begint al iet wat drukker te worden. Zal eens checken hoeveel er nu mee willen doen, dus laat het even weten.

Users who are viewing this thread