Ja, precies dan krijg je te veel acts die mee doen. En dan maken ze daarnaast ook nog eens geen kans omdat er toch maar 1 van een groep doorgaat en ik er niet vanuit ga dat iedereen zich dan eerst helemaal gaat verdiepen in onbekende acts. We hebben nu 37 acts die meedoen waar ik hoopte op 32. Dus we hebben er in ieder geval genoeg. Maar goed ik geef iedereen zoals gezegd nog de gelegenheid om zijn acts door te geven tot zaterdag. Hoe meer er nog bij komen hoe groter de 8 groepen worden, voorlopig zijn het er dus 5 van 5 en 3 van 4. Ook al worden het er 100 dan alsnog blijft het wel een snelle battle aangezien er gewoon 8 groepen komen waarvan er maar een door mag.
We kunnen het wel alvast gaan hebben over hoe we het doen met stemmen. Er zijn enkele opties:
1. 1 stem en dus maar een act waar je voor kunt gaan
2. 3 punten verdelen hoe je wilt (dat mag dus ook alle 3 op een zijn)
3. 3 punten verdelen naar minstens 2 bands
4. 3 punten verdelen over 3 acts
5. 5 punten verdelen hoe je wilt (dat mag dus ook alle 5 op een zijn)
6. 5 punten verdelen over minstens 2 acts
7. 5 punten verdelen over minstens 3 acts
8. 5 punten verdelen over 5 acts
Ikzelf ben er wel dat we in de groepsfase niet optie 1 doen, maar dat we dat wel bij de rest van de battles. In de groepsfase ben ik voor optie 5 al vind ik optie 2 ook prima, maar ben benieuwd wat jullie liever willen.
We kunnen het wel alvast gaan hebben over hoe we het doen met stemmen. Er zijn enkele opties:
1. 1 stem en dus maar een act waar je voor kunt gaan
2. 3 punten verdelen hoe je wilt (dat mag dus ook alle 3 op een zijn)
3. 3 punten verdelen naar minstens 2 bands
4. 3 punten verdelen over 3 acts
5. 5 punten verdelen hoe je wilt (dat mag dus ook alle 5 op een zijn)
6. 5 punten verdelen over minstens 2 acts
7. 5 punten verdelen over minstens 3 acts
8. 5 punten verdelen over 5 acts
Ikzelf ben er wel dat we in de groepsfase niet optie 1 doen, maar dat we dat wel bij de rest van de battles. In de groepsfase ben ik voor optie 5 al vind ik optie 2 ook prima, maar ben benieuwd wat jullie liever willen.