Battle of the Acts

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.378
529
Grappig hoe elk lid van Godspeed nog meer talent heeft in zijn linkerteen dan heel die Bruce heeft en Godspeed samen met NMH pas aan hetzelfde aantal punten komt. Tot zo ver mijn hoop op een degelijke uitslag.
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Je bedoelt dat GYBE Bruce zijn veters nog niet eens mogen strikken neem ik aan. Dat klopt inderdaad.
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Aangezien groep 2 al zo'n beetje beslist is gooi ik nu groep 3 ook open:

Sufjan Stevens
Arctic Monkeys
Avenged Sevenfold
Jimi Hendrix
Lou Reed
Snow Patrol

Je kan dus vanaf nu op groep 3 stemmen.

Groep 2 houd ik nog wel open de rest van de dag, dus als je nog wilt stemmen (ook al heeft het vermoedelijk weinig zin) doe het dan vandaag nog.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.378
529
Ik was niet eens ironisch hoor. Bruce is een prima kerel en ik snap best dat hij een breed publiek aanspreek met zijn muziek - breder dan GYBE iig - maar in termen van talent is het Bruce die hun veters nog niet mag aanraken.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Grappig hoe elk lid van Godspeed nog meer talent heeft in zijn linkerteen dan heel die Bruce heeft en Godspeed samen met NMH pas aan hetzelfde aantal punten komt. Tot zo ver mijn hoop op een degelijke uitslag.
Exact de rede waarom ik niet meedoe. Deze 'wedstrijdjes' hier vallen altijd tegen.
 

Oreon

Randprogramma
30 mrt 2014
184
0
Black Lies wrote:
Grappig hoe elk lid van Godspeed nog meer talent heeft in zijn linkerteen dan heel die Bruce heeft en Godspeed samen met NMH pas aan hetzelfde aantal punten komt. Tot zo ver mijn hoop op een degelijke uitslag.


Exact de rede waarom ik niet meedoe. Deze ‘wedstrijdjes’ hier vallen altijd tegen.

Tja, dit soort wedstrijdjes vallen altijd tegen in de zin dat ze nooit overeenkomen met je eigen mening.
Ik zie het dus ook niet als wedstrijd maar meer voor de lol om te kijken wat de gemiddelde smaak van de festileakers is. Ik ben al blij als ik 1 of 2 van mijn nominaties terugzie in de battles...
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Uitslag groep 2:

Muse 15
Arcade Fire 9
Jack White 5
Nick Cave & The Bad Seeds 4
Royal Blood 3
American Football 3

Daarmee is Muse dus door naar de kwarfinale, de andere vallen bij deze af.
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Tussenstand groep 3 na 9 stemmers:

6
5
4
4
4
4

Zoals je ziet is het hier echt nog enorm spannend, dus blijf die stemmen opsturen.
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Tussenstand na 12 stemmers:

7
7
6
6
6
4

Ik houd hem vandaag nog open. Mocht er niemand meer stemmen dan mogen we allemaal nog een keer stemmen; 1 punt geven aan één van de twee acts met 7 punten. Maar ik hoop dat er nog mensen gaan stemmen waardoor er niet een extra stemronde nodig is.
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Vanaf nu kun je ook gaan stemmen op groep 4:

Metallica
Damien Rice
Biffy Clyro
Bon Iver
My Bloody Valentine
The Gaslight Anthem

Succes!
 

Horst Tappert

Campingartiest
13 jan 2015
88
0
Uitslag groep 2:

Muse 15
Arcade Fire 9
Jack White 5
Nick Cave & The Bad Seeds 4
Royal Blood 3
American Football 3

Daarmee is Muse dus door naar de kwarfinale, de andere vallen bij deze af.
Serieus? Muse alleen meer punten dan Arcade Fire en Nick Cave samen?
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Ja, serieus dat zie je toch ;) Als je het anders had willen zien had je zelf ook moeten stemmen ;)
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
Vanaf nu kun je ook gaan stemmen op groep 4:

Metallica
Damien Rice
Biffy Clyro
Bon Iver
My Bloody Valentine
The Gaslight Anthem

Succes!

Dus, over kill your darlings gesproken. Mag ik 6 punten verdelen XD
 

Horst Tappert

Campingartiest
13 jan 2015
88
0
Ja, serieus dat zie je toch
1f609.png
Als je het anders had willen zien had je zelf ook moeten stemmen
1f609.png
Klopt. Ik was mijn verbazing even niet meester...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken