Artiesten/Bands nominaties

<div class="d4p-bbt-quote-title">neontiger8 wrote:</div>

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>juw wrote:</div><br>
Gaat iemand pearl jam nog noemen? Anders nomineer ik er wel 6 :p

als ze niet genomineerd worden zitten ze er niet bij, zo simpel is het. en laten we het niet nog moeilijker maken dan het al is
icon_razz.gif

Inderdaad, er zijn nog zo veel bands niet genomineerd. Is Pearl Jam hier heilig of wat?

Dat zeg ik toch helemaal niet? Niemand is heilig, alleen is Pearl Jam wel 1 van de weinige grote jongens uit de grunge scene die nog steeds erg actief is, en een erg goede live reputatie heeft. Ik had ze achterwegen gelaten omdat ik dacht dat ze nog wel door iemand anders genoemd werden, aangezien ze nogal veel fans hebben in Nederland/België (en de rest van de wereld) leek het me wel logisch dat er hier iemand is die ze zou noemen, jammer genoeg nog niet gebeurd want ze verdienen het wel vind ik.

Haha, en ik denken dat ik alle gaten in de regeltjes had gedicht ;). Nee, ik heb de artiesten nu al genoteerd en zou houden we het wel zo eerlijk. Ik mis ook nog artiesten hoor. Wat te denken van Elvis of Bob Marley (snik, mag er maar 5 van mezelf ;) )

wat maakt het uit dat pearl jam er niet tussenzit.

De vraag was. noem 5 artiesten die je graag in battles ziet oftewel je wilt weten wat de rest van deze gasten er van vindt.
de 5 die ik namelijk heb genoemd zijn niet mijn Top 5 bands

Laat ik ook een duit in het zakje doen.
eloelo, bedankt voor het wegmaaien van een hoop gras door zo ongeveer al mijn moderne favorieten te noemen... Uitstekende muzieksmaak trouwens! ;-)

Ok, here goes:

Kasabian
Michael Jackson
Daft Punk
Black Keys
Bon Iver

Ik kan er zo 100 noemen. De battle was leuker geweest als je beperkt had tot PP bands van 2010 en verder of zo.
Zal er 5 noemen die mainstream zijn en op PP gestaan hebben.

1. Pearl Jam
2. Metallica
3. Rage Against The Machine
4. Queens Of The Stone Age
5. The Cult

Aangezien Pearl Jam nu al gekozen is moet ik dat niet meer doen :)

Mijn lijstje:
Simple Minds
Rolling Stones
Eels
Bloc Party
Red Hot Chili Peppers

Jongens, het gaat me niet lukken voor pinkpop ivm de voorbereidingen enzo. Excuses, ik ga het erna allemaal opzettenn ;)

Na de geweldige battles van Weckoj (nogmaals dank) nu battles tussen artiesten en bands. Nomineer 5 artiesten/bands die jij in battles wilt zien, dan maak ik hier een schema van. Elke battle zal ongeveer 3 – 4 dagen online staan.
Omdat iedereen veel verschillende artiesten/bands heeft, zullen er in het begin mogelijke poulefases zijn. Hoe vaker een artiest/band wordt genomineerd, hoe hoger geplaats (ten opzichte van de andere geplaatste artiesten natuurlijk.

Als een artiest stopt met een band en daarna een solocariere heeft, wordt deze apart gerekend. Voorbeelden zijn: Krezip – Jaqueline Grovheart, Dire Straits – Mark Knopfler, The Beatles – John lennon etc.

Hopelijk slaat dit ook een beetje aan en hebben we mooie battles.
PS sorry voor het plagiaat Weckoj
icon_wink.gif

No probs, al wilde ik zoiets zelf al wel gaan doen, maar ben nu nog erg druk. Anyway ik zie dat ik eigenlijk niet meer mag kiezen maar ga het toch nog proberen, ik hoop dat je ze nog mee laat doen.

Users who are viewing this thread