Artiesten/Bands nominaties

Brian-tukker

Campingartiest
9 apr 2014
82
0
Na de geweldige battles van Weckoj (nogmaals dank) nu battles tussen artiesten en bands. Nomineer 5 artiesten/bands die jij in battles wilt zien, dan maak ik hier een schema van. Elke battle zal ongeveer 3 - 4 dagen online staan.
Omdat iedereen veel verschillende artiesten/bands heeft, zullen er in het begin mogelijke poulefases zijn. Hoe vaker een artiest/band wordt genomineerd, hoe hoger geplaats (ten opzichte van de andere geplaatste artiesten natuurlijk.

Als een artiest stopt met een band en daarna een solocariere heeft, wordt deze apart gerekend. Voorbeelden zijn: Krezip - Jaqueline Grovheart, Dire Straits - Mark Knopfler, The Beatles - John lennon etc.

Hopelijk slaat dit ook een beetje aan en hebben we mooie battles.
PS sorry voor het plagiaat Weckoj ;)
 

Brian-tukker

Campingartiest
9 apr 2014
82
0
5 artiesten is natuurlijk wat aan de weinige kant, want er zijn zoveel gave.
Laat ik maar beginnen met mijn 5.

1. Pink Floyd
2. Green Day
3. Mark Knopfler
4. Flogging Molly
5. Acda en de Munnik

(in de hoop dat mijn andere favorieten iets meer mainstream of bekender zijn hier op het forum dat ze door anderen worden genoemd.
 

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.995
3.678
Arctic Monkeys
The National
Arcade Fire
Sigur Ros
Interpol
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.495
748
zoiets denk ik :D

Temperance Movement
Rival Sons
Pineapple Thief
Fleetwood Mac
Jimi Hendrix
 

juw

Gouden Tip
17 nov 2013
311
0
Portishead, blur, slowdive, sigur ros, godspeed you! Black emperor

Ik wilde ook slim stemmen maar ik zie dat sigur ros al is genoemd, laat sigur ros dan maar weg bij mij en maak daar maar Radiohead van.
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
1. Jimi Hendrix
2. Radiohead
3. James Blake
4. Arcade Fire
5. Madvillain

Ik heb geen idee waarom deze 5. Jimi Hendrix staat ongeveer het meest vast, maar het is een beetje een mix van mijn huidige favoriete artiesten en alltime favourites. Vreemd
 

Baas

Gouden Tip
21 okt 2013
485
34
Queen
The Beatles
Arctic Monkeys
The National
Bruce Springsteen and the E street Band
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
1. Muse
2. The Strokes
3. Oasis
4. Rage Against The Machine
5. Placebo

Deze mistte ik nog
 

Brian-tukker

Campingartiest
9 apr 2014
82
0
Er zijn op dit moment 49 artiesten/bands geselecteerd. De nominaties kunnen tot morgen (6-06) 19:00 en dan ga ik een schema maken. Dan zal ik proberen om voor Pinkpop de eerste poules online te zetten en kan ik die dinsdag wanneer ik terug ben er weer mee verder.
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
Gaat iemand pearl jam nog noemen? Anders nomineer ik er wel 6 :p

als ze niet genomineerd worden zitten ze er niet bij, zo simpel is het. en laten we het niet nog moeilijker maken dan het al is :p
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.381
540
<div class="d4p-bbt-quote-title">juw wrote:</div>
Gaat iemand pearl jam nog noemen? Anders nomineer ik er wel 6 :p

als ze niet genomineerd worden zitten ze er niet bij, zo simpel is het. en laten we het niet nog moeilijker maken dan het al is
icon_razz.gif

Inderdaad, er zijn nog zo veel bands niet genomineerd. Is Pearl Jam hier heilig of wat?
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.495
748
sowieso mag Mynoseknows of ik (alleen was ik eerder) nog één iemand nomineren, aangezien wij allebei Jimi Hendrix hebben ( die wel heilig is)
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
sowieso mag Mynoseknows of ik (alleen was ik eerder) nog één iemand nomineren, aangezien wij allebei Jimi Hendrix hebben ( die wel heilig is)

Beter lezen ;) op het moment dat een band vaker genomineerd wordt wordt hij hoger ingedeeld waardoor hij een voorsprong heeft. Als je beide het zelfde nomineert zal Jimi Hendrix dus bij de start hoger ingedeeld worden en heeft één van de twee niet het recht om een ander te nomineren
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.495
748
ik neem altijd heel snel dingen aan, sorry ^^
al wil ik best Jimi Hendrix inruilen voor een andere artiest, heb natuurlijk geloof dat Jimi de eerste ronde wel zal redden :D
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken