Arctic Monkeys

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.069
8.712
Wordt natuurlijk wel een stadion / grote zalen tour. Ik verwacht wel iets anders dan hun tour vorige zomer.
Gezien de nieuwe plaat, meer mooie maar ingetogen nummers. Een vijftal van de nieuwe plus 1 of 2 van de vorige zal een heel andere show opleveren dan Pukkelpop, nu wel benieuwd of het grote publiek fan wordt van die show.
 

Bato_V

Dagopener
17 mei 2017
679
308
Gezien de nieuwe plaat, meer mooie maar ingetogen nummers. Een vijftal van de nieuwe plus 1 of 2 van de vorige zal een heel andere show opleveren dan Pukkelpop, nu wel benieuwd of het grote publiek fan wordt van die show.
Ik weet niet of het heel anders zal worden hoor, in 2018 met TBHC speelden ze na de festivals gewoon dezelfde sets in de zalen

Het werd wel absoluut een keer tijd voor een zaalshow na meer dan 10 jaar enkel festivals, zeker met deze nieuwe sound inderdaad. Ik zou zelf eigenlijk wel een keer een show in een kleiner zaaltje willen zien waar ze echt alleen de nieuwste albums / meer "luister" muziek spelen, dan kunnen al die fans die daarover klagen en alleen de oude/uptempo hits willen horen gewoon thuisblijven. Dan kunnen ze op de festivals ook gewoon de hits blijven spelen om de massa (en de recensenten) tevreden te houden.
 

randyrw

Support act
9 mrt 2018
1.065
1.355
Inderdaad de 2 singles + een nieuw nummer. Dat klonk alvast heel mooi. Wat vooral opviel was dat er 7-8 man op het podium stond. Extra percussie, synths en een nieuw bandlid dat vooral lead gitaar en piano overnam. Het was ingedeeld geval een fantastische show.

Turner op 8m van je neus 505 of do I wanna know zien spelen was toch wel de moeite. 5de keer dat ik ze live zag, maar wel de meest bevlogen keer. Elk nummer werd naar een hoger niveau getild met kleine nieuwe accenten… top!
 
Laatst bewerkt:

randyrw

Support act
9 mrt 2018
1.065
1.355
Voor een groot publiek moet Turner echt een act neerzetten, een rolletje spelen. Hier viel dat echt weg. Het was veel persoonlijker, menselijker. Het leek echt alsof ze net begonnen waren en in een jeugdhuis stonden. De bezieling was veel groter.

 
Laatst bewerkt:

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.558
6.234
Toegangsprijzen
1e rang – Staanplaatsen (€ 67,20)
Premium Zitplaatsen (€ 72,80)
2e rang - Zitplaatsen (€ 67,20)
3e rang - Zitplaatsen (€ 50,40)
4e rang - Zitplaatsen (€ 44,80)
Rolstoel- en begeleidersplaatsen (€ 56,00)
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.600
606
Toegangsprijzen
1e rang – Staanplaatsen (€ 67,20)
Premium Zitplaatsen (€ 72,80)
2e rang - Zitplaatsen (€ 67,20)
3e rang - Zitplaatsen (€ 50,40)
4e rang - Zitplaatsen (€ 44,80)
Rolstoel- en begeleidersplaatsen (€ 56,00)
Thanks, 67 euro is nog wel acceptabel, even overleggen of ik deze meepik.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Bato_V

Dagopener
17 mei 2017
679
308
Wat vooral opviel was dat er 7-8 man op het podium stond. Extra percussie, synths en een nieuw bandlid dat vooral lead gitaar en piano overnam.
Dit doen ze al sinds de TBHC shows toch? Toen was de nieuwe gitarist/pianist Cam Avery van Tame Impala, ik weet niet of die er nu nog steeds bij is.
Ze hebben sinds 2018 echt een positieve upgrade ondergaan als live band, jammer dat dat blijkbaar op festivals niet zo overkwam bij de massa (al vond ik zelf van wel)
 
Laatst bewerkt:

elo

Headliner
3 dec 2013
5.043
3.735
Voor een groot publiek moet Turner echt een act neerzetten, een rolletje spelen. Hier viel dat echt weg. Het was veel persoonlijker, menselijker. Het leek echt alsof ze net begonnen waren en in een jeugdhuis stonden. De bezieling was veel groter.

Precies wat @mattman bedoeld. Dit was voor 300 man maar dit kunnen ze ook we creeeren voor 15.000 man in zalen zoals de Ziggo denk ik. Turner is een gast die wat ongemakkelijk was van origine bij grote menigten. Dat is tijdens de AM tour wat veranderd door een soort slick-rock-ego aan te nemen, maar dat valt nu niet meer in te zetten met die ingetogen nummers. Gisteren (als ik beelden zie) zie je een vrolijke, uitgelaten, grappig Turner die het heerlijk vind om op te treden. Blijft een markante man, band.
 

Vrijmibo

Nieuw lid
12 okt 2022
3
1
Hier ook geen presale link binnengekregen, zou super zijn als iemand hem hier kan delen. :)
 

randyrw

Support act
9 mrt 2018
1.065
1.355
Precies wat @mattman bedoeld. Dit was voor 300 man maar dit kunnen ze ook we creeeren voor 15.000 man in zalen zoals de Ziggo denk ik. Turner is een gast die wat ongemakkelijk was van origine bij grote menigten. Dat is tijdens de AM tour wat veranderd door een soort slick-rock-ego aan te nemen, maar dat valt nu niet meer in te zetten met die ingetogen nummers. Gisteren (als ik beelden zie) zie je een vrolijke, uitgelaten, grappig Turner die het heerlijk vind om op te treden. Blijft een markante man, band.
klopt helemaal. Hij leek helemaal op zijn gemak. Was mooi om te zien.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken