Arctic Monkeys

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
535
181
2 staanplaatsen in the pocket! Ging vrij eenvoudig. Benieuwd naar hoe snel dit uitverkoopt.
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
906
756
Hier zijn de kaartjes ook binnen :') Twijfelde of ik wilde gaan (i.v.m. geld / mindere indruk afgelopen lowlands), maar blijft toch wel m'n favoriete band, welke ik nog nooit in een zaal heb gezien. Nu vooral heel blij dat ik het toch wel heb gedaan!
 
  • Leuk
Waarderingen: gguuss

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.444
6.110
Er is nu een zaalplattegrond in de presale. Voor de mensen die zitplaatsen zoeken. :)
 

rricken

Gouden Tip
4 aug 2017
404
249
Hier zijn de kaartjes ook binnen :') Twijfelde of ik wilde gaan (i.v.m. geld / mindere indruk afgelopen lowlands), maar blijft toch wel m'n favoriete band, welke ik nog nooit in een zaal heb gezien. Nu vooral heel blij dat ik het toch wel heb gedaan!
Het argument om ze in de zaal te zien heeft mij ook ertoe aangezet om kaarten te kopen. Maar het tikt wel aan zo met al die mooie namen/concerten 😆.
 
  • Leuk
Waarderingen: gguuss en nitotheno

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
535
181
Toch lekker als je in je ticketmaster account Editors, Oscar and the Wolf, Arctic Monkeys, Coldplay en Stromae ziet staan. (En Beatenberg & Motel Mozaique)
 
  • Leuk
Waarderingen: nitotheno en rricken

Lion

Support act
7 mrt 2017
758
1.570
Er is nu een zaalplattegrond in de presale. Voor de mensen die zitplaatsen zoeken. :)
Wilde in eerste instantie eigenlijk zitplaatsen. Nu geen zin meer om te wisselen, haha.

Edit: Stress was achteraf nergens voor nodig.
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.457
1.600
Uiteindelijk een uur later nog staanplaatsen kunnen scoren, benieuwd of daar morgen nog vaart in zit.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken