Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Tsja, het zijn maar geruchten. Hun debuutalbum kwam aanstaande vrijdag 20 jaar geleden uit. Misschien juist weer een teken om iets te gaan doen... of afronden.
Tsja, het zijn maar geruchten. Hun debuutalbum kwam aanstaande vrijdag 20 jaar geleden uit. Misschien juist weer een teken om iets te gaan doen... of afronden.
Het nieuwe nummer 'Opening Night' lijkt volgens deze uitleg in ieder geval geen herwerkt nummer te zijn van de AM studio sessies. Hopelijk betekent dit ook dat de rest van het gerucht niet helemaal klopt..
Nee, dit klinkt allesbehalve als het AM-album. Eerder verder bordurend op laatste album, hopelijk alsnog nieuw album dat eraan zit te komen want kan het wel smaken!
Het nieuwe nummer 'Opening Night' lijkt volgens deze uitleg in ieder geval geen herwerkt nummer te zijn van de AM studio sessies. Hopelijk betekent dit ook dat de rest van het gerucht niet helemaal klopt..
Blijkbaar zijn alle liedjes van HELP(2) in november 2025 opgenomen. Klinkt qua sound ook als een verdere evolutie van The Car en Tranquility Base, ik hecht minder waarde aan de break-upgeruchten dan voor ik het nummer gehoord had.
Van harte gefeliciteerd ook aan iedereen. De 20e verjaardag van het debuutalbum.
Whatever people say, voor mij is en blijft dit mijn favoriete album ooit gemaakt en er moet iets geks gebeuren wil dat veranderen.