Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Is dat een "step up" ten opzichte van Architects, Europe, en Amon Amarth? Staan toch op Graspop enzo op vergelijkbare posities van elkaar? Zou persoonlijke Turnstile en Idles juist net een tandje kleiner inschatten dan hun normale headliner formaat. Goeie subs.
Is dat een "step up" ten opzichte van Architects, Europe, en Amon Amarth? Staan toch op Graspop enzo op vergelijkbare posities van elkaar? Zou persoonlijke Turnstile en Idles juist net een tandje kleiner inschatten dan hun normale headliner formaat. Goeie subs.
Als je heel precies bent, dan staan ze één tijdslot later ten opzichte van Architects dit jaar, maar of iets een step up is, is soms ook wel per persoon verschillend?
Als je heel precies bent, dan staan ze één tijdslot later ten opzichte van Architects dit jaar, maar of iets een step up is, is soms ook wel per persoon verschillend?
Ah nee okay dan onderschat ik ze waarschijnlijk wat. Persoonlijk voelen ze inderdaad totaal niet aan als dikke headliners. Maar wellicht vertellen de cijfers een ander verhaal. Ben benieuwd!
Parkway Drive zoals jullie zeggen, Gojira heeft men het vaak over gehad, maar op basis van de Graspop 2024 poster: Megadeth, Turnstile, Limp Bizkit, Deep Purple? Of misschien Machine Head met een augustus festival tour met dan ook een Wacken headline of iets dergelijks?
Megadeth, Turnstile, Limp Bizkit zijn allemaal niet echt groter dan hun gebruikelijke headliners, allemaal 013 bands geloof ik. Dan zijn Powerwolf, ECB en Architects toch wel groter qua ticketverkoop momenteel.
Deep Purple past in mijn ogen totaal niet bij de omschrijving 'werktt altijd waar ze ook staan' ik heb veel respect voor die mannen en hun legacy maar ik zie toch weinig positieve reacties op hun shows de laatste jaren.
ik denk wel dat we het in de grootte van Korn, Gojira, Parkway Drive etc moeten zoeken. Machine Head past inderdaad ook wel in dat rijtje.
Megadeth, Turnstile, Limp Bizkit zijn allemaal niet echt groter dan hun gebruikelijke headliners, allemaal 013 bands geloof ik. Dan zijn Powerwolf, ECB en Architects toch wel groter qua ticketverkoop momenteel.
Deep Purple past in mijn ogen totaal niet bij de omschrijving 'werktt altijd waar ze ook staan' ik heb veel respect voor die mannen en hun legacy maar ik zie toch weinig positieve reacties op hun shows de laatste jaren.
ik denk wel dat we het in de grootte van Korn, Gojira, Parkway Drive etc moeten zoeken. Machine Head past inderdaad ook wel in dat rijtje.
Powerwolf lijkt me niet in ieder geval, denk dat dat gewoon onder de "gewone" headliners gaan vallen. Deep Purple eens, was al weer even vergeten dat het moest werken...
Korn, Gojira, PWD, Machine Head een van de drie, aanvullend met wel iets in de vorm van Europe en dan nog een derde.
Die is binnen de poorten van het festival terrein, als ik de plattegrond goed begrijp, correct? Dus anders dan Graspop waar die aan de rand is, tussen het terrein en de camping.
Gaan er trouwens nog dingen veranderen aan die plattegrond? Dacht dat jij eerder eens aangaf dat dit nog niet de definitieve plattegrond zou zijn omdat er nog dingen gingen verschuiven?
Nog volgens die podcast zijn er blijkbaar geen trappen meer in de doorgang van main stage naar Helldorado. Was mij nog niet opgevallen op die luchtfoto's maar je ziet het daar ook wel dat die helling uitgevlakt is zodat die wat minder stijl is. Maar is in ieder geval een goede verbetering.
Dat doe ik tegenwoordig ook al zonder namen, maar Dimmu is natuurlijk al lekker meegenomen!
Wat die potentiële step-up headliner betreft, dat kan uiteraard alle kanten op, maar zomaar wat namen die dan in me opkomen en in meer of mindere mate aan de omschrijving voldoen:
Alice Cooper
Bring Me The Horizon
Deep Purple
Def Leppard
Disturbed
Five Finger Death Punch
Ghost (stond er al in 2017, maar flink gegroeid)
Gojira
Judas Priest (sowieso een step-up vanaf KK's Priest)
Lorna Shore
Machine Head
Megadeth
Nightwish (hoewel die waarschijnlijk ook in 2025 niet gaan touren)
Die zijn toch wel een stuk kleiner dan de metalcore headliners die ze nu en vorig jaar hebben gehad (Architects en Electric Callboy)
Vraag me af of die uberhaupt zouden headlinen als ze op Alcatraz staan
Als het PWD is, dan vind ik de opmerkingen "wij hebben geen Graspop headliners" en "dat gaat wel werken, denk ik" rare opmerkingen. Want als er één band is die zich heeft bewezen als Graspop-headliner, dan is het PWD. Dus die tweede opmerking is dan wel echt een enorme open deur.
Als het PWD is, dan vind ik de opmerkingen "wij hebben geen Graspop headliners" en "dat gaat wel werken, denk ik" rare opmerkingen. Want als er één band is die zich heeft bewezen als Graspop-headliner, dan is het PWD. Dus die tweede opmerking is dan wel echt een enorme open deur.
Oke ik wist niet van die opmerkingen, dan klinkt het inderdaad niet logisch
Het zou helpen als we weten wat voor muzieksmaak meneer heeft
misschien is hij wel groot metalcore fan, en heeft hij een schijthekel aan thrash metal?
Oke ik wist niet van die opmerkingen, dan klinkt het inderdaad niet logisch
Het zou helpen als we weten wat voor muzieksmaak meneer heeft
misschien is hij wel groot metalcore fan, en heeft hij een schijthekel aan thrash metal?
Daar is op zich wel achter te komen, want ze spreken in die twee uur durende podcast de gehele line-up van Alcatraz '24 door. Ik heb alleen door de Olympische Spelen nog niet echt het moment kunnen vinden om hem met aandacht te gaan luisteren.