Als ze uitverkopen is dat dit jaar voor de eerste keer en komt het misschien wel juist door StuBru. Waar StuBru op duikt , duikt ook de Werchter ganger algemeen gezien op, en die zullen geld hebben zeker ? Hoe meer geld er voort komt uit drank en eten hoe beter zeker voor Alcatraz?Nee ik onderschat het zeker niet maar snap niet waarom Alcatraz dit denkt nodig te hebben. Ze hebben stiekem onder de radar een enorm sterk festival neergezet dat ook zonder commerciële mediapartner gaat uitverkopen. Organisatie heeft al meermaals aangegeven niet verder te willen groeien dus vanwaar die noodzaak voor extra media aandacht? Het doelpubliek (de metalhead) kent dit festival echt al wel.
Is die zaterdag nu juist nog beter geworden? Ja CA is leuk maar ik koos toch voor Spiritbox na hun leuke show eerder dit jaar in Antwerpen. En kwam mooi uit, Spiritbox - DD en Testament. Maar FA is een van mijn favoriete Symphonic death bands, ik heb ze destijds nog in de Trix Club geweten ten tijden van King met Annotations Of An Autopsy. Heerlijke shows. Daarna nog onder andere gezien op Graspop en in Biebob. Daar heb in ze ook ontmoet. En nu Kortrijk.
Daarna laatste stuk Spiritbox, zodat ik klaar sta voor DD. Blijft jammer van Fleddy maja.