Alcatraz Open Air 2024

Sdg

Randprogramma
12 mrt 2023
239
303
Gezien de poster van dat andere festival en de vorige aankondiging met relatief “zachte” bands, zou morgen ook voor Alcatraz een aankondiging worden met veel extreme metal? Of toch gewoon een mix?

Ben er lichtelijk bang voor dat er de komende announcement niet echt iets voor mij bij gaat zitten, omdat die vorige al aardig wat goede namen had
ik denk dat het wel een mix ga zijn. Er zijn nog geen bands zoals Alestorm en windroos aangekondigd. De vraag is ook hoeveel keer gaan ze nog met namen komen?
 

Sdg

Randprogramma
12 mrt 2023
239
303
Ik denk dat alles op Alcatraz kan werken vanwege de diepe en uitgebreide programmering. Maar zoals je zelf al aangeeft is er nog geen enkel teken van leven in de zomer, waardoor de kans gewoon best klein is.
Ja ik vrees er voor dat ze dus zullen komen. Wel fijn om te weten dat het zou kunnen :D!
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.663
9.012
Ja... Wel... Nou, dan komt Pukkelpop binnenkort met nieuws en is het compleet irrelevant voor dit topic.

Ministry inderdaad wel, dus het wordt gelukkig niet zomaar opvulling.

Van mij mogen ze er best staan hoor, als ze dit keer wél Werewolf spelen… Ik hoop nog op een pareltje uit de glam hoek a la Winger of Night Ranger erbij (al mag dat ook op Graspop).

En nog belangrijker, hopelijk welke band op welke dag speelt en een startdatum voor dagtickets
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.811
12.540
Van mij mogen ze er best staan hoor, als ze dit keer wél Werewolf spelen… Ik hoop nog op een pareltje uit de glam hoek a la Winger of Night Ranger erbij (al mag dat ook op Graspop).

En nog belangrijker, hopelijk welke band op welke dag speelt en een startdatum voor dagtickets
Alcatraz is normaal gesproken altijd erg snel met het tijdschema, nog voor de jaarwisseling. Staat nu zelfs nog geen artiestenpagina. Ik verwacht dat dit er morgen wel allemaal bij komt en wie weet wat nog meer voor info.
 
  • Leuk
Waarderingen: knalboon en Koekdoos

jbj

Dagopener
11 okt 2022
654
943
FB_IMG_1700164699881.jpgdeze werd hier nog niet gepost dacht ik?

Edit: ik ging net typen ik hoop om Animals As Leaders maar dan zag ik European exclusive....
 

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
986
1.069
ik denk dat het wel een mix ga zijn. Er zijn nog geen bands zoals Alestorm en windroos aangekondigd. De vraag is ook hoeveel keer gaan ze nog met namen komen?
Alestorm en Wind Rose stonden er beide dit jaar al. Zal dus wel niet voor 2024. Zijn er nog bands in dat genre die touren?
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.916
5.341
Xydroh: betrouwbaarste Alcatraz-'insider'
Also Xydroh: geen weet van officiële aankondiging 🤣

Vertrouwen blijft hoor xoxo
That's me :p het is niet omdat ik af en toe iets hoor dat ik van alles op de hoogte ben

Nee motionless is 100% afgeschreven hoe graag ik het ook zou hebben
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
3.005
9.010
Animals as leaders en plini zou wel heel leuk zijn.
Animals as Leaders is een European exclusive op ATG, dus die kunnen we helaas afschrijven.

Van die line-up hoop ik stiekem nog op wat bands van de undercard. Een Din of Celestial Birds of een Curse These Metal Hands zou geweldig zijn voor in de Morgue.
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

Gebruikers die dit onderwerp bekijken