Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik vind dat “powered by summer breeze open air” onder Mental Cruelty wel apart trouwens? Sponseren zij die band? Hebben ze de boekingskosten betaald in ruil voor credits op de poster? Hoe werkt zoiets?
Ik vind dat “powered by summer breeze open air” onder Mental Cruelty wel apart trouwens? Sponseren zij die band? Hebben ze de boekingskosten betaald in ruil voor credits op de poster? Hoe werkt zoiets?
Denk dat het een beetje is wat Inferno en Summer Breeze hebben gedaan. Die hebben een uitwisseling van bands gedaan, waarbij beide festivals één band naar het andere festival sturen.
Heerlijke set namen weer! De boeking van The Ocean is natuurlijk heel vet. Komen Carach Angren en Uada er ook nog even bij. Whitechapel en Malevolence om het code hartje blij te maken en zo wordt het affiche per drop sterker. Wat een fijn festival
Denk dat het een beetje is wat Inferno en Summer Breeze hebben gedaan. Die hebben een uitwisseling van bands gedaan, waarbij beide festivals één band naar het andere festival sturen.
Begin ik ook bang voor te worden, nu ze niet bij deze aankondiging zitten. Maar we houden moed, ze waren per mail wel bevestigd natuurlijk dus wellicht hebben ze gewoon een plekje later in de aankondigingsstrategie gekregen
ik kan wel snappen dat je in elke aankondiging wel wat grotere en kleinere namen wil hebben, dus mogelijk zijn ze inderdaad om een bewuste reden verwijderd uit die eerste batch en komt die nog in een van de latere batchen.
Mooie batch namen. Whitechapel, The Ocean, Emmure, Uada, Cobra the Impaler en Carach Angren. Deze namen maken me gelukkiger dan de vorige. Ben benieuwd wat Alcatraz nog in petto heeft.
Waar zit de teleurstelling bij jou en Black Hammer? Vind het zelf echt een machtig affiche. Opeth, Monkey3, Crippled Black Phoenix en The Ocean op 1 affiche is een droom. En dan doe ik vele andere bands op het affiche tekort.