Alcatraz Open Air 2022

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.371
10.208
Iemand vrijdag nog bij Uli en zaterdag bij Saille geweest?

Veel plezier vandaag met Cannibal Corpse (en de rest van dat akelig goede programma)!
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.073
10.220
Iemand vrijdag nog bij Uli en zaterdag bij Saille geweest?

Veel plezier vandaag met Cannibal Corpse (en de rest van dat akelig goede programma)!
Ja voor beide! Ondanks de hitte naar Uli gaan kijken en was een goede show, iets mindere zanger dan op die live cd. Saille vond ik wat minder overtuigend.
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.371
10.208
Ja voor beide! Ondanks de hitte naar Uli gaan kijken en was een goede show, iets mindere zanger dan op die live cd. Saille vond ik wat minder overtuigend.
Zonde. Dat laatste album van Saille, V, vond ik echt wel aardig. Wel goed om te horen dat Uli goed was!
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.068
7.209
Nog iemand naar Amaranthe geweest? zag er wel vermakelijk uit op de livestream.
Hoop dat die weer op graspop line up staan volgend jaar, aangezien ze er 2020/2021 wel zouden staan. is een band die ik graag eens live wil zien.
Bloodywood ook trouwens, jammer dat die niet gestreamd werd.
Zo ook nog even de headline show van Behemoth terug kijken, ben benieuwd.
 
  • Leuk
Waarderingen: duck en Joslittel

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.068
7.209
Worden er vandaag maar 3 optredens gelivestreamd? dat zou wel erg jammer zijn. had graag electric callboy en arch enemy gekeken.

Timetable 19:20 Benediction 20:05 Suffocation 20:50 Tesseract
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.073
10.220
1914 mag het gevecht aangaan met Marche Funebre voor beste show van het weekend. Wat was dat goed en intens.

En het wordt een traditie. Bij bijna elke goede show hier kom ik @duck weer ff tegen
 
  • On fire
Waarderingen: duck

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.409
4.537
Worden er vandaag maar 3 optredens gelivestreamd? dat zou wel erg jammer zijn. had graag electric callboy en arch enemy gekeken.

Timetable 19:20 Benediction 20:05 Suffocation 20:50 Tesseract
Is bijgevuld. Callboy en arch enemy staat er bij
 
  • Confetti
Waarderingen: Loek123

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.073
10.220
Ik had het van tevoren niet helemaal door maar wat is de Swamp bizar goed geprogrammeerd vandaag. Nu al meer extreme metal shows van topkwaliteit gezien daar dan heel Graspop bij elkaar en dan moeten Suffocation, Abbath, Aborted en natuurlijk Cannibal Corpse nog beginnen.

Uiteraard 1914 met een absolute topshow maar Benediction deed er net niet veel voor onder, wat was dat lekker! Tent helemaal los. Thanatos en Misery Index waren ook al heerlijk. Ik geniet!
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.151
3.671
Hebben jullie ook problemen met de livestream. Krijg ineens continu het bericht (in Duits) dat de opnames niet beschikbaar zijn in mijn land...
 

won666

Support act
17 mei 2019
1.142
1.197
10 minuten voor aanvang en dat spel staat hier al retevol voor Electric Callboy. Een band die even goed op Tomorrowland kan spelen en ik wil ze zien. Ik vraag me af waar het mis is gegaan met mij. Maar soit het is dat die een goed nummer hebben waarop ik vaak mijn fitnesstraining doe (Pump It) dat ik hier sta.
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.068
7.209
Hebben jullie ook problemen met de livestream. Krijg ineens continu het bericht (in Duits) dat de opnames niet beschikbaar zijn in mijn land...
ik vind de livestream echt verschrikkelijk slecht. iedere dag veranderd de link en is de nieuwe niet te vinden. en nu mag ik hem inderdaad ineens niet meer kijken. om één of andere reden begint de youtube livestream (die exact dezelfde content laat zien als de andere livestream) pas om 19:20. weet niet wat ze allemaal aan het kloten zijn daar maar dingen live kijken is echt niet te doen. dan maar morgen de vods kijken.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.068
7.209
de support zegt het volgende:
Sorry to hear that. For today's livestream we just have rights for German-French-speaking countries. Anyway check out our video library: for most of our replays we have global rights.
 

theblackmadness

Sunset slot
9 sep 2019
3.466
4.253
de support zegt het volgende:
Sorry to hear that. For today's livestream we just have rights for German-French-speaking countries. Anyway check out our video library: for most of our replays we have global rights.
Waar is de logica? Een Belgisch festival dat enkel ginder mag worden uitgezonden...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken