Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Cette année encore, les fans de hard rock et de metal peuvent se déchaîner à Courtrai, en Belgique. À deux pas de la frontière française, le festival Alcatraz a lieu du 12 au 14 août.
Jos dus blijkbaar.
Laatste tijd best vaak geluisterd, toffe band!
Ga ze volgende week vrijdag op Summer Breeze zien, van 2:15 tot 3:00 's nachts, tenminste als mijn ouwe lijf dat nog gaat trekken...
En voordat ik ga tukken wil ik afsluiten met een ode aan Solstafir. Als je kan afsluiten met Fjara, Otta en Godess of the Ages ben je een hele grote. Wat was dat goed. Dank voor het nog ff goed wakker schudden van mij!
Wat een dag gisteren.
Rivers of Nihil, Lorna Shore, Insomnium, Dark Funeral en Mgla. Met de laatste als absoluut hoogtepunt. Wat heb ik daar van genoten.
Made it! Sta klaar voor Vended bij een nu al bloedhete mainstage. Met deze warme lange dagen was dat nog niet zo makkelijk maar wil deze band toch echt gezien hebben. Gelukkig is het bier koud. Je moet goed blijven drinken
Of jullie het nou willen of niet: Vended gaat de komende jaren de metalpodia platspelen. Erg vette sound en heel veel energie en daarnaast nog sympathiek ook. Die komen er wel, erg van genoten. Volgende keer graag op een iets beter tijdstip!
Dit dus. Vola gaf voor mij de show van de dag gisteren. Enorm genoten, die build up werkte perfect. Die hebben het live helemaal waar gemaakt.
Insomnium daar vlak na maakte een heerlijke combo.
Mgla en solstafir waren mooi, maar helaas begon ik de vermoeidheid van de dag wel te voelen en werd het daardoor wat moeilijker om mijn gedachten bij de show te houden. Alleszins een geslaagd dagje!
Of jullie het nou willen of niet: Vended gaat de komende jaren de metalpodia platspelen. Erg vette sound en heel veel energie en daarnaast nog sympathiek ook. Die komen er wel, erg van genoten. Volgende keer graag op een iets beter tijdstip!