Alcatraz Open Air 2022

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.219
Hoorde net van iemand dat CD op 6 uur rijden van Alcatraz zat bij de start van de show. Dat werkt niet.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.448
7.020
Sta nu klaar bij King Buffallo. Wat is The Darkness verschrikkelijk zeg.

Wel al veel exht goede shows gezien met Rivers of Nihil, Urne, Dark Funeral en Vola. Gelukkig wordt het eindelijk koeler

The Darkness was op Graspop in 2018 (?) echt geweldig! Maar dat zal ons smaakverschil wel zijn:p
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.609
3.151
Ja!! Erg goede show. Durfde de show ook mooi op te bouwen met eerst rustige nummers en steeds steviger. Dapper maar werkte goed. Aanrader!
Dit dus. Vola gaf voor mij de show van de dag gisteren. Enorm genoten, die build up werkte perfect. Die hebben het live helemaal waar gemaakt.
Insomnium daar vlak na maakte een heerlijke combo.
Mgla en solstafir waren mooi, maar helaas begon ik de vermoeidheid van de dag wel te voelen en werd het daardoor wat moeilijker om mijn gedachten bij de show te houden. Alleszins een geslaagd dagje!
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.064
7.206
Of jullie het nou willen of niet: Vended gaat de komende jaren de metalpodia platspelen. Erg vette sound en heel veel energie en daarnaast nog sympathiek ook. Die komen er wel, erg van genoten. Volgende keer graag op een iets beter tijdstip!
Graag! Laat Slipknot en Vended maar komen volgend jaar op Graspop hoor.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.945
1.993
Of jullie het nou willen of niet: Vended gaat de komende jaren de metalpodia platspelen. Erg vette sound en heel veel energie en daarnaast nog sympathiek ook. Die komen er wel, erg van genoten. Volgende keer graag op een iets beter tijdstip!
Mooi. Hopelijk keren ze snel eens terug naar de AB ofzo.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken