Alcatraz Open Air 2022

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.968
2.015
Hoe werkt die free water eigenlijk? Is dat gewoon aan de togen gratis water of een apart standje?

Is ook maar vanaf 14uur las ik?
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.628
3.227
Ook op tijd naar de wei gekomen voor Vended. Wat minder melodisch en meer 'core' dan slipknot, maar wel een binnenkomer met een lekker hoog energiegehalte. Vlak voor mij enkele heel enthousiaste fans die op't einde een handshake en persoonlijke bedanking kregen van Griffin. De dankbaarheid voor fans heeft hij duidelijk ook geleerd van papa, net als het standaard 'we will be back' 😉
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.628
3.227
Hoe werkt die free water eigenlijk? Is dat gewoon aan de togen gratis water of een apart standje?

Is ook maar vanaf 14uur las ik?
Aparte toog aan de prison (main). Inderdaad enkel tussen 14u en 19u. Had wel vroeger mogen starten, het is nu al heet!
Werkt ook met het wisselbeker systeem, dus flesje/beker afgeven en een vol flesje water krijgen. Op de wei (of noem ik het eerder woestijn) ligt geen vuiltje afval. Geen bekers zorgt er duidelijk ook voor dat iedereen zijn etensafval in de vuilbakken dropt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Moniek, duck en Joe

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.133
10.411
Aparte toog aan de prison (main). Inderdaad enkel tussen 14u en 19u. Had wel vroeger mogen starten, het is nu al heet!
Werkt ook met het wisselbeker systeem, dus flesje/beker afgeven en een vol flesje water krijgen. Op de wei (of noem ik het eerder woestijn) ligt geen vuiltje afval. Geen bekers zorgt er duidelijk ook voor dat iedereen zijn etensafval in de vuilbakken dropt.
Ja absoluut! Durf wel te zeggen dat dit het schoonste fedtivalterrein is waar ik geweest ben. Bijna nergens afval en men gooit daardoor ook zijn etenszooi weg. Ik ben fan van het systeem al is het soms iets meer nadenken of je voldoende lege bekertjes bij je hebt.
 
  • Leuk
Waarderingen: duck

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.133
10.411
De communicatie over uitvallers is eerlijk gezegd wel ruk. Loop bij Heathen naar binnen, complete stilte. Ga nu naar Eyehategod en daar staat opeens Vio-lence. Kan nergens hier iets over vinden
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.511
4.353
Waar trek je dit vandaan? Zie niks op FB. Zie nu wel dat het in die app staat. Maar zou fijn zijn als deze info ook op de borden voorbij kwam waar ik nu al 100 keer dezelfde reclame heb gezien
Op het Instagramverhaal van alcatraz
maar ik vind het ook van die borden. Op RW hetzelfde met Turnstile en GVF bvb. Ik had niets geweten als ik alleen was toen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.628
3.227
Ik weet het ook enkel omdat het in onze groep gezegd werd - en die wisten het via de mannen van marche funèbre.
Die app is totaal niet overzichtelijk en gebruik ik dus ook niet. Communiceer zo'n zaken toch op het festival. Zeker aan het podium waar een van die optredens zou plaatsvinden en aan de mainstage.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Chiel

Support act
18 jul 2014
893
304
Via art lukt de livestream niet, maar wel via Youtube.
Dus wie mee wil kijken:


Timetable
18:00 Exhorder
18:45 Evil Invaders
19:35 Life Of Agony
20:25 Vio-Lence
21:10 Amaranthe
22:00 Death Angel
22:50 As I Lay Dying
23:45 Carcass
00:35 Behemoth
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.133
10.411
Ik weet het ook enkel omdat het in onze groep gezegd werd - en die wisten het via de mannen van marche funèbre.
Die app is totaal niet overzichtelijk en gebruik ik dus ook niet. Communiceer zo'n zaken toch op het festival. Zeker aan het podium waar een van die optredens zou plaatsvinden en aan de mainstage.
Precies! Ik wil op een festival juist niet elk uur mijn mobiel moeten checken of ik wat gemist heb. Dat doe ik de rest van het jaar wel weer
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.218
3.758
Carcass via de livestream is echt genieten. Blijft toch één van mijn all-time favorites.
Kortrijk is echt te ver weg, het is te warm dit weekend en er staat voor mijn smaak te veel ballenknijpmetal op het affiche. Anders was ik er zeker bij 😁.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.118
7.284
Carcass via de livestream is echt genieten. Blijft toch één van mijn all-time favorites.
Kortrijk is echt te ver weg, het is te warm dit weekend en er staat voor mijn smaak te veel ballenknijpmetal op het affiche. Anders was ik er zeker bij 😁.
Ik ben nu toch wel erg nieuwsthema wat ballenknijpmetal is.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.133
10.411
Weer een heerlijke dag gehad. De Morgue was vandaag toch de plek voor mijn absolute topshows. Marche Funebre met waarschijnlijk de beste show van het weekend. Beginnen met Lullaby of Insanity en eindigen met Einderlicht. Wow, beter wordt doom/death niet. Intens genoten. Ook een shoutout voor sw hypnotiserende show van Wolvennest.

Verder hele goede shows van Harakiri for the Sky en Uada en een verrassend overtuigende Death Angel. As I Lay Dying kreeg een vol veld volledig mee.

Heerlijke diverse dag. Zin in morgen!
 

duck

Gouden Tip
8 jan 2019
336
582
Weer een heerlijke dag gehad. De Morgue was vandaag toch de plek voor mijn absolute topshows. Marche Funebre met waarschijnlijk de beste show van het weekend. Beginnen met Lullaby of Insanity en eindigen met Einderlicht. Wow, beter wordt doom/death niet. Intens genoten. Ook een shoutout voor sw hypnotiserende show van Wolvennest.

Verder hele goede shows van Harakiri for the Sky en Uada en een verrassend overtuigende Death Angel. As I Lay Dying kreeg een vol veld volledig mee.

Heerlijke diverse dag. Zin in morgen!
Inderdaad topdag gisteren.
Hoogtepunten:
Cyclone (nostalgie ; het was weer goed), UADA, (zelfs @Joslittel was er), Harakiri for the sky (beste optreden van het weekend?), Hippotraktor (op aanraden van @nikita ), Marche Funebre, Der Weg Einer Freiheit, Katatonia.
Nog nooit zoveel hoogtepunten op 1 festival dag gehad.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken