Alcatraz Open Air 2022

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.552
4.839
ik denk eerder dat dit tactisch is, in 2022 tourt werkelijk iedereen, als je die dan uitzit en 2023 vastlegt heb je wel eens kans om een headlinerplaats vast te leggen
Daar kan ik me eerlijk gezegd niets bij voorstellen.
Ghost is een jonge band die de laatste jaren sterk in populariteit is gegroeid, en alle wind mee lijkt te hebben.
Als je dan 3 jaar lang niet tourt, dan raak je een hoop van dat momentum kwijt.
Lijkt me heel onverstandig en onwaarschijnlijk.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.945
1.993
Lijkt me ook ja. Zullen na dat succes toch zeker wel in de Swamp staan
Tot nu toe ook nog onduidelojk hoe groot dat vierde podium nou wordt
Daar stonden ze al, niet?
Kan ook zijn dat ze dat podium groter maken.

Was eigenlijk echt wel klein.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.447
7.018
Volgens mij was het idee ook om alleen maar Belgische acts daar neer te zetten? Oude klassiekers etc
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
963
988
ik heb zo een licht vermoeden dat hippotraktor vandaag tussen de namen zal staan , waarschijnlijk nog eens hoger dan verwacht
Je bedoelt waarschijnlijk Russkaja. :D
Of zeggen we eerder roeskaja :)
Edit: Je hebt het niet over het nummer traktor maar over de band die ik nu ontdek. Vandaag wordt de leukste dag voor mij. :)
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.535
En verdiend! Doet me een beetje denken aan psychonaut? maar dan beter? Psychonaut was al mijn nieuwe favoriete Belgische band ooit. Wat gebeurt hier ineens in de metal. Goe bezig.
heh, er zitten inderdaad leden van psychonaut in, mooi opgemerkt
 
  • Leuk
Waarderingen: nikita

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.219
Kan de nieuwe lichting helaas niet kopiëren hier maar man man! Die is goud.

Tesseract, Solstafir!!, Katatonia, Insomnium!!, Pallbearer, Eyehatwgod, Igorrr, Hemelbestormer, Hangmans Chair, Stoner
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo en duck

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.362
10.190
Dit is wel een hele mooie hoor. TesseracT, Sólstafir, Katatonia, Igorrr, Insomnium, Pentagram, Monolord, King Buffalo, Rivers of Nihil, Vola, My Sleeping Karma, Dozer, Pallbearer, Hangman's Chair, Hemelbestromer en Hippotraktor. Bijna geen naam die me niet bevalt.
 

Verwijderd lid 40157

Randprogramma
12 apr 2021
206
125
Mooie worp namen. King Buffalo, Dozer, Solstafir, Rivers of Nihil.
Hippotraktor ook zeer de moeite waard voor liefhebbers van Psychonaut die ook van iets steviger werk houden.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.219
Hippotraktor maar eens opgezet. Wat denken jullie, zal deze band ontstaan zijn tijdens de Psychotractor circle pit tijdens Russkaja?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken