Alcatraz Open Air 2022

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
63 namen gehad, dus nog 27 te gaan. Zéér benieuwd.
Ja ik ook! Voor mijn gevoel hebben we bijna nog geen mainstage namen gehad (op de grotere thrashnamen na). Ik verwacht dat de komende twee dagen wel meer met de classic acts en powermetal. Hopelijk komt er nog een mooie lichting symfonische metal want dat is ook nergens te bekennen op Graspop.
 
  • Leuk
Waarderingen: duck en MetalLimbo

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.451
7.022
Hopelijk komt er morgen en overmorgen ook voor mij nog wat moois haha. Ik luister naar Jos en ga maar uit van de zondag!
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
Stöner staat wel laag trouwens. Dat is absolute stoner royalty, ook al is die cd niet zo bijzonder.
 

duck

Gouden Tip
8 jan 2019
336
582
Wat een namen weer vandaag. Top top top
als de volgende 2 dagen van hetzelfde niveau zijn, ga ik toch een heel aantal overlaps hebben
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.555
4.842
Dit begint er zeker op te lijken!
Sommige lagen natuurlijk al voor de hand door de oude posters en de hints (TesseracT, Sólstafir, Katatonia, Pentagram, Motsus), maar ook een hoop 'frisse' namen om eens goed te gaan beluisteren de komende tijd.

Morgen:
Hatebreed
As I Lay Dying
Life Of Agony
Sick Of It All
Static-X
Kvelertak (?)
Madball
Bloodywood (?)
Butcher Babies

Overmorgen:
Cradle Of Filth (?)
Ratt
GloryHammer (?)
The Darkness
Gotthard
Lacuna Coil (?)
Uli Jon Roth
Loudness
Kobra And The Lotus
Vandenberg
The Night Flight Orchestra (?)
The Iron Maidens
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

redbaron

Gouden Tip
22 jan 2019
257
437
Rivers of Nihil... had deze niet zien aankomen, zeker niet in dit lijstje namen. Mooie verrassing!
 
  • Leuk
Waarderingen: duck

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
Dit begint er zeker op te lijken!
Sommige lagen natuurlijk al voor de hand door de oude posters en de hints (TesseracT, Sólstafir, Katatonia, Pentagram, Motsus), maar ook een hoop 'frisse' namen om eens goed te gaan beluisteren de komende tijd.

Morgen:
Hatebreed
As I Lay Dying
Life Of Agony
Sick Of It All
Static-X
Kvelertak (?)
Madball
Bloodywood (?)
Butcher Babies

Overmorgen:
Cradle Of Filth (?)
Ratt
GloryHammer (?)
The Darkness
Gotthard
Lacuna Coil (?)
Uli Jon Roth
Loudness
Kobra And The Lotus
Vandenberg
The Night Flight Orchestra (?)
The Iron Maidens
Hele mooie namen zitten hier nog tussen. Hoop nog erg op Uli Jon Roth. Gloryhammer staat op Graspop dus kan je afschrijven. Oja, en Blind Guardian erbij natuurlijk.

Maar als dit de namen zijn missen we de headliners nog. Ik blijf hopen op Sabaton, Lamb of God, Nightwish of Amon Amarth. Dat zouden echt gouden namen zijn voor mij.
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.555
4.842
Summer Breeze komt ook met een paar mooie namen.
Zeker blij met Arch Enemy, Amorphis, Bloodywood en Brothers Of Metal!
Arch Enemy en/of Heaven Shall Burn zouden ook best wel eens headliner op Alcatraz kunnen zijn?

1634309623775.png
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
Summer Breeze komt ook met een paar mooie namen.
Zeker blij met Arch Enemy, Amorphis, Bloodywood en Brothers Of Metal!
Arch Enemy en/of Heaven Shall Burn zouden ook best wel eens headliner op Alcatraz kunnen zijn?

Bekijk bijlage 627
Daar zitten inderdaad nog veel kanshebbers tussen! Heaven Shall Burn staat op Graspop, kunnen we vergeten. Arxh Enemy kan wel zomaar headliner zijn, evenals Within Temptation. Blind Guardian, Eisbrecher en Hatebreed verwacht ik ook nog. Feuerschwanz zou ik ook schitterend vinden, zet hen maar vroeg op de main voor een feestje.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.535
Grote focus op hardcore maar mis toch nog wat metalcore om mij over de streep te trekken eerlijk gezegd
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
Krijg facebook niet aan de praat dus niet echt een goed overzicht. Maar blij met Hatebreed en As I Lay Dying. De rest wel oke maar weinig echte uitschieters op het eerste gezicht.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.364
10.196
Kan hier niet veel mee...
Hatebreed, As I Lay Dying, Sick of It All, Life of Agony, Madball, Static-X, Ignite, Butcher Babies,Billy Bio, Dope (wist niet dat die nog bestonden), Bloodywood, (geen idee wie er linkonder staat), Bark, Tallah, Angel Crew en Temptations for the Weak.
 

imac

Gouden Tip
1 jul 2019
336
289
Neen, wordt niets voor mij ... Tenzij men nog een paar mooie namen uit de mouw kan schudden.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken