Albums van 2024

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.411
3.380
Nieuwe The Smile, tja niet wat in ervan had gehoopt. 'Teleharmonic', 'Bending Hectic' en vooral 'Read The Room' ('Waving A White Flag' vibe, mijn favoriet van het debuut) zijn voor mij de hoogtepunten.
'Under Our Pillows' is een te lang durende cover van 'Thin Thing', 'Friend of a Friend' een mindere versie van 'Pyramid Song'. De afsluiter een nachtkaars.
 
  • Leuk
Waarderingen: Nelios

Nelios

Dagopener
16 aug 2022
568
420
Nieuwe van The Smile is lekker wavy zwevend. Mooie balans tussen rust en wat meer tempo. Met vlagen heel interessant, maar wat mij betreft niet van begin tot eind boeiend. Eens met @RubenFrusciante , Teleharmonic nam me goed mee.

Nieuwe van Frank Carter + Rattlesnakes vind ik eigenlijk te braaf en ondermaats. Vliegt nergens even lekker uit de bocht en piekt ook nergens echt. Met momenten saai zelfs. Niet wat ik had gehoopt, maar wel wat ik basis van de singles vreesde.

Nieuwe van Courting. Prima leuk album. Lachen jonge sound, beetje nostalgisch met momenten. Gewoon leuk.
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.261
3.835
Nieuwe The Smile blijft toch moeilijk om in te komen. Favorieten zijn Bending Hectic, I Quit, Friend of A Friend en Read The Room. Teleharmonic enorm wisselvallig en voor mij één van de mindere nummers van Yorke ooit. You Know Me! een matige afsluiter. Ik mis een up-tempo nummer als We Don't Know What Tomorrow Brings (mijn favoriete The Smile nummer).
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.023
3.706
Nieuwe The Smile blijft toch moeilijk om in te komen. Favorieten zijn Bending Hectic, I Quit, Friend of A Friend en Read The Room. Teleharmonic enorm wisselvallig en voor mij één van de mindere nummers van Yorke ooit. You Know Me! een matige afsluiter. Ik mis een up-tempo nummer als We Don't Know What Tomorrow Brings (mijn favoriete The Smile nummer).
Ik vind Teleharmonic dan weer een heerlijk nummer. Verder galmt hier het debuut NewDad uit de speakers en dat bevalt me wel.
 

nordoy

Playlistbediener
30 nov 2017
26
2
Afgelopen woensdag naar een try out geweest van nieuwe album 'Still' van And They Spoke In Anthems. Komt volgende week uit. Staat weer veel moois op.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.720
1.884
Kwam toevallig de nieuwe Keane tegen op Spotify. Betreft een EP genaamd The Night Sky. Loop niet over van enthousiasme...
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.251
2.189
Er komt nieuwe muziek aan van Beth Gibbons (Portishead). Ze staat in ieder geval op Primavera en ze zou begin juni ook in Brussel optreden. Hopelijk komt ze dan ook naar Nederland (BKS zou mooi zijn, maar ik denk dat ze eerder naar een zaal als Carre komt).

note.jpg
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken