Albums van 2024

koekroeck

Support act
6 mrt 2018
1.004
981
Komt even uit de lucht vallen : de nieuwe van Jack White (die al eerder was meegegeven op vinyl bij de Third Man platenwinkel) komt overmorgen uit!!!
Jammer dat vault-members wat in de kou worden gelaten. Maar goed, vrijdagochtend dan maar naar mijn lokale vinylboer (voor hopelijk de gelimiteerde variant).
 
  • Leuk
Waarderingen: micham

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.138
13.179
Misschien zeg ik voorlopig iets heel vreemds, maar volgens mij kom ik niet verder dan dit. Wel wat singles.

Rome - World in Flames (EP)
 

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
1.135
1.331
(Killer Mike) Michael & the Mighty Midnight Revival - Songs for Sinners & Saints
Jack White - No Name
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.335
3.358
Nieuwe Moses Sumney EP is ook uit vandaag. Verder een vrij rustige dag inderdaad.
 

Matthijs

Dagopener
10 dec 2015
511
485
Crack Cloud - Red Mile

Wat een goede band is dit toch zeg. Al twee keer gezien op BKS, twee keer erg sterk, en ten onrechte toch weer wat mijn radar verdwenen. Deze plaat kan daar wel eens verandering in brengen, lijkt me nog wat meer dan de vorige platen iets wat ik thuis graag luister.
 

Fluxion

Gouden Tip
24 feb 2023
278
250
Relatief rustige dag inderdaad, toch nog redelijk wat bij elkaar weten te sprokkelen.

JPEGMAFIA gisteren al een paar keer aan gehad.
Personal Trainer
Trhä met een album en een split EP (alias van de man achter o.a. Sadness en Life)
Poison Ruïn EP
Joeyy
Loidis
Tenue
 

timbo

Randprogramma
3 jun 2019
101
227
Crack Cloud - Red Mile

Wat een goede band is dit toch zeg. Al twee keer gezien op BKS, twee keer erg sterk, en ten onrechte toch weer wat mijn radar verdwenen. Deze plaat kan daar wel eens verandering in brengen, lijkt me nog wat meer dan de vorige platen iets wat ik thuis graag luister.
Deze stond bij mij ook op vandaag. Heerlijke plaat weer van ze idd en hele toffe live band!
Naast deze ook paar keer de nieuwe Childish Gambino geluisterd vandaag. Ook van genoten!
 

Fluxion

Gouden Tip
24 feb 2023
278
250
Rustige dag gisteren, maar plots is daar opeens het nieuwe Parannoul album op de zaterdag!

Oh en ook nog Vultures 2.
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.138
13.179
Dit en gigantisch veel singles. Zal ongetwijfeld wat interessants missen, maar het helpt niet dat iedereen op Lowlands en Pukkelpop is ;)

Devon Allman - Miami Moon
Pom Poko - Champion
i Häxa - Part Three (EP)
Trench - BETWEEN INVERTED WORLDS
jizue - LOTUS (EP)
 
  • Leuk
Waarderingen: Fluxion

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.138
13.179
Wat is jouw eerste indruk van deze?
Zitten wel wat aardige nummers tussen. Vind Le Risque en Daily Blues heerlijk wegluisteren, eigenlijk het hele album wel, alleen het is niet zo dat die het een album is dat blijft hangen. Daarvoor vind ik het op de een of andere manier toch iets te standaard ofzo, al is het een fijne afwisseling van het eerdere werk van KG&TLW. Het is niet zo dat ik het nog vaak zal opzetten, waarschijnlijk alleen die twee nummers.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.659
6.805
Zitten wel wat aardige nummers tussen. Vind Le Risque en Daily Blues heerlijk wegluisteren, eigenlijk het hele album wel, alleen het is niet zo dat die het een album is dat blijft hangen. Daarvoor vind ik het op de een of andere manier toch iets te standaard ofzo, al is het een fijne afwisseling van het eerdere werk van KG&TLW. Het is niet zo dat ik het nog vaak zal opzetten, waarschijnlijk alleen die twee nummers.
Dat zijn voor mij ook wel twee uitschieters ja, al vind ik dat er veel fijne momenten op het album zitten. Die opening van Hog Calling Contest, heerlijk! Maar begrijp ook wel wat je bedoelt verder. Heb het album nog niet eens in z'n geheel doorgeluisterd bedenk ik me nu, alleen in losse flarden, dat is ook wel tekenend. Maar het plezier knalt er wel aan alle kanten uit vind ik, dus ik word er wel blij van. Binnenkort mn vinyl maar eens oppikken (is bij een vriend bezorgd, samen besteld) en die er helemaal doorheen draaien :)
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.138
13.179
Dat zijn voor mij ook wel twee uitschieters ja, al vind ik dat er veel fijne momenten op het album zitten. Die opening van Hog Calling Contest, heerlijk! Maar begrijp ook wel wat je bedoelt verder. Heb het album nog niet eens in z'n geheel doorgeluisterd bedenk ik me nu, alleen in losse flarden, dat is ook wel tekenend. Maar het plezier knalt er wel aan alle kanten uit vind ik, dus ik word er wel blij van. Binnenkort mn vinyl maar eens oppikken (is bij een vriend bezorgd, samen besteld) en die er helemaal doorheen draaien :)
Denk dat dat ook wel helpt, om 'm fysiek te hebben. Voel je je toch een soort van verplicht om het album te luisteren, dus dan zal het wel wat beter worden. Plezier knalt er zeker vanaf! Benieuwd waar ze nu mee gaan komen...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken