Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik heb verder nog:
Apocalyptica - Plays Metallica Vol. 2
Atarashii Gakko! - AG! Calling
Bon Jovi - Forever
NxWorries - Why Lawd? (die is digitaal trouwens pas volgende week)
Seasick Steve - A Trip a Stumble a Fall Down on Your Knees
Clan of Xymox - Exodus
Hizaki - The Zodiac Sign (EP)
Grand Slam - Wheel of Fortune
Oké, tijd om eens wat platen in te halen. Zou iedereen zo vriendelijk willen zijn met zijn/haar favorieten hieronder te droppen zodat ik weet naar wat te luisteren
Oké, tijd om eens wat platen in te halen. Zou iedereen zo vriendelijk willen zijn met zijn/haar favorieten hieronder te droppen zodat ik weet naar wat te luisteren
Vampier en IDLES al eens beluisterd, vond deze beide niet zo memorabel. Maar ik duid alles aan op Spotify en geef het snel nog eens een kans, merci allebei!
Naast wat al genoemd is:
- Knocked Loose
- Bring me the Horizon
- Neck Deep
- The Last Dinner Party
- Yard Act
- Whispering Sons
- Girls in Synthesis
- Big Special
Naast wat al genoemd is:
- Knocked Loose
- Bring me the Horizon
- Neck Deep
- The Last Dinner Party
- Yard Act
- Whispering Sons
- Girls in Synthesis
- Big Special
Had nog wat in te halen, maar nu Cowtown aanstaan, leuk albumpje.
The Gluts - Bang! was ook erg lekker.
Strand of Oaks viel me toch iets tegen.
Diiv vandaag ook nog keer aanzwengelen.