AC/DC

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.721
1.885
9 augustus in Dessel was toch juist de datum/locatie waar problemen mee was.. 🤔
Augustus werd eerder genoemd als maand voor een ootreden in de Benelux. De 9e is nooit gezegd. Daarbij meteen de opmerking dat er mogelijk plannen gewijzigd waren dus dat het afwachten was wat het ging worden. Later kwam men met info over begin juni Amsterdam Arena... Er speelt dusdanig veel de laatste tijd dat ik het me bijna niet kan voorstellen dat er niets komt. Aan de andere kant zijn er wel meer grote tours op het aller allerlaatste moment gecanceld... Voorbeelden zat....
 

vdb44

Playlistbediener
5 jul 2020
18
7
Ik had toch ook een exacte datum voor Dessel opgevangen een tijd terug al, dus als de tour doorgaat, kunnen we er wel vanuit gaan dat het dan zal zijn voor België.
 

koekroeck

Support act
6 mrt 2018
778
723
13 augustus in Parijs. Ik zou het toch met een korrel zout nemen. Olympische spelen zijn net afgelopen. Het kan, maar het zou toch een huzarenstuk zijn denk ik.
 
  • Leuk
Waarderingen: Knightofmuser

Pommer

Randprogramma
21 sep 2023
147
170
Buiten het feit of de tour daadwerkelijk door gaat of niet, zijn deze mannen op hun leeftijd nog een beetje in vorm? Het wordt deze zomer echt keuzes maken met RW en nog losse concerten van o.a. Eagles, Korn, Smashing Pumpkins etc.

Vooral ACDC en Eagles zullen toch niet veel (of helemaal geen) kansen meer voor komen.
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.750
2.437
Buiten het feit of de tour daadwerkelijk door gaat of niet, zijn deze mannen op hun leeftijd nog een beetje in vorm? Het wordt deze zomer echt keuzes maken met RW en nog losse concerten van o.a. Eagles, Korn, Smashing Pumpkins etc.

Vooral ACDC en Eagles zullen toch niet veel (of helemaal geen) kansen meer voor komen.
De passage op POWER UP-festival werd toch relatief enthousiast onthaald, meen ik me te herinneren.
 

Wardibal

Randprogramma
16 feb 2022
212
401
13 augustus in Parijs. Ik zou het toch met een korrel zout nemen. Olympische spelen zijn net afgelopen. Het kan, maar het zou toch een huzarenstuk zijn denk ik.
Is perfect haalbaar. Het podium wordt gebouwd door ervaren rotten. Enkel de lokatie moet beschikbaar zijn
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.721
1.885
Buiten het feit of de tour daadwerkelijk door gaat of niet, zijn deze mannen op hun leeftijd nog een beetje in vorm? Het wordt deze zomer echt keuzes maken met RW en nog losse concerten van o.a. Eagles, Korn, Smashing Pumpkins etc.

Vooral ACDC en Eagles zullen toch niet veel (of helemaal geen) kansen meer voor komen.
Muzikaal gezien nog steeds top. Het gitaarspel van Young vind ik nog steeds van de buitencategorie. Enige waar ik me zorgen om maak is Brian Johnson. Ik hoop dat hij het vocaal allemaal nog gaat halen en dat zijn gehoor hem weer niet in de steek laat...
 

Joeri

Randprogramma
14 apr 2021
104
89
Als er morgen niets komt is het wel kort dag als ze de verkoop al dit weekend willen starten.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.721
1.885
Tot nu toe is elke dag heel interessant, toch? 🤣
Is wel leuk. Bijna iedere dag komt er wel een datum bij en blijft het speculeren... Zeker na de post van @jimmywe over een mogelijke uitstel hou ik er toch wel rekening mee dat het wel eens niet zou kunnen doorgaan. Als de start inderdaad in mei is mogen ze nu wel eens de tour bekend gaan maken....
 
  • Leuk
Waarderingen: Chronicbias

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.721
1.885
Ik hoop het van harte maar het zal niet de eerste tour zijn die op het allerlaatste moment gecanceld wordt. Zolang iets niet officieel bevestigd is kan er altijd nog een streep door. En jimmywe vertelt geen onzin dus helemaal zeker is het dan nog niet. Wat ook zou kunnen verklaren waarom we zolang moeten wachten op een aankondiging. Ik ga er maar vanuit dat de laatste plooien zijn glad gestreken en dan er binnen nu en 2 weken een aankondiging zal komen.....
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.721
1.885
En weer een artikel.....
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.721
1.885
Wat wil je weten dan?
Het is net of je inside info hebt over een aankondiging. Tenminste zo kan je het lezen..... Maar die heb je natuurlijk niet. Je probeert het topic een beetje levendig te houden......
 

SweetJesus

Gouden Tip
7 nov 2022
357
506
it’s not late. this is ac/dc, probably last tour and it will be sold out immediately. and we don’t know what could happen in 2025, war, corona or some other shit
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken