AC/DC

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.183
5.516
Ja, ik had het gehoord. Dus ermee, even afwachten.
Zou te maken hebben met reden die ik al elders heb genoemd. Materiaal, crew... Duitsland is ook in volle focus op EK2024, en dat is voor hen een heel belangrijk landschap (veel shows altijd).

Maar goed, even goed is er al een gedeelte tour in 2024, en een deel verzet naar 2025. Time will tell.
 

TNFke

Dagopener
16 jan 2014
704
642
Ja, ik had het gehoord. Dus ermee, even afwachten.
Zou te maken hebben met reden die ik al elders heb genoemd. Materiaal, crew... Duitsland is ook in volle focus op EK2024, en dat is voor hen een heel belangrijk landschap (veel shows altijd).

Maar goed, even goed is er al een gedeelte tour in 2024, en een deel verzet naar 2025. Time will tell.
Of ze doen 2 jaar om wat locaties te spreiden (vorige was ook 2 jaar).
 

Chronicbias

Randprogramma
1 dec 2022
146
201
Ja, ik had het gehoord. Dus ermee, even afwachten.
Zou te maken hebben met reden die ik al elders heb genoemd. Materiaal, crew... Duitsland is ook in volle focus op EK2024, en dat is voor hen een heel belangrijk landschap (veel shows altijd).

Maar goed, even goed is er al een gedeelte tour in 2024, en een deel verzet naar 2025. Time will tell.
Oke dan. Nou we horen het van zelf
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
948
450
Geduld zal binnenkort wel iets langskomen en het zou me niks verbazen dat ze de tour uitsmeren over 2024 en "25.Groot vraagteken blijft wel de gezondheid van de heren maar dat geldt wel voor meer bands.
 

festibob

Randprogramma
5 jan 2024
233
87
AC/DC kunnen we nu ook definitief begraven als hoofdact van WERCHTER TW. Volgens de online editie van Het Belang van Limburg zou deze band inderdaad een zomertournee doen in Europa maar met DESSEL op 9 augustus op de heilige gronden van GRASPOP. Dit volgens goed ingelichte insiders.
 
Laatst bewerkt:
  • Wow
Waarderingen: PJ

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.152
1.184
Zou een zeer mooi voorprogramma zijn. Op de website van HBVL vind ik enkel iets over AC/DC, tot die online editie heb ik geen toegang.
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.606
4.583
STATUS QUO kunnen we nu ook definitief begraven als hoofdact van WERCHTER TW. Volgens de online editie van Het Belang van Limburg zou STATUS QUO inderdaad een zomertournee doen in Europa maar met DESSEL op 9 augustus op de heilige gronden van GRASPOP. Dit volgens goed ingelichte insiders.
Die zou je moeten opgraven als hoofdact voor TW Classic. Die mogen mss net de dag openen. Stonden als headliner in 2022 op casa blanca in Hemiksem. Zegt genoeg volgens mij :)
 

festibob

Randprogramma
5 jan 2024
233
87
Zou een zeer mooi voorprogramma zijn. Op de website van HBVL vind ik enkel iets over AC/DC, tot die online editie heb ik geen toegang.
Sorry, fout van mij. Het gaat wel degelijk om AC/DC en niet om Status Quo in Dessel. Natuurlijk kan het altijd zijn dat ze nog een voorprogramma meenemen op tour. Heb mijn post verbeterd.
 

festibob

Randprogramma
5 jan 2024
233
87
Officieel is nog niks gekend, maar hardnekkige fans die meer weten dan anderen, zeggen dat er zeer binnenkort een touraankondiging komt van de legendarische hardrockband. Er duiken ook almaar meer data op waar AC/DC zou neerstrijken. In Duitsland gaat het om concerten in onder anderen Gelsenkirchen (iets meer dan 2 uur rijden vanuit Hasselt en de plek waar de tour zou beginnen), München, Dresden, Stuttgart en Hockenheim. Andere Europese steden op de lijst zijn Wenen, Bratislava, Dublin, Londen en Amsterdam.

In België in augustus?​

Volgens sommige welingelichte insiders zou de band ook een concert spelen in België, meer bepaald op 9 augustus in Dessel - waar Graspop plaatsvindt - tussen de concerten van Hannover (op 4 augustus) en Parijs (op 13 augustus).


bovenstaande is een stuk van het oorspronkelijk artikel in hbvl vandaag.
 

festibob

Randprogramma
5 jan 2024
233
87
Die zou je moeten opgraven als hoofdact voor TW Classic. Die mogen mss net de dag openen. Stonden als headliner in 2022 op casa blanca in Hemiksem. Zegt genoeg volgens mij :)
sorry het ging om AC/DC en niet om Status Quo die in Dessel zou spelen op 9 augustus, heb mijn post verbeterd.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.741
1.899
Moet wel gezegd, de 2016 leg is wel veel later ingepland. Maar kan inderdaad perfect dat ze direct 2 jaar plannen.
Je nieuws van een mogelijke uitstel naar 2025 heeft het fanforum van ACDC nog niet bereikt in ieder geval. Daar zitten er ook wel 1 of 2 die in de know zijn maar over een uitstel wordt met nog geen woord gerept. Ook niet op het Duitse fanforum. Data over oa Scandinavische landen lekken vooralsnog niet uit. Ik sluit de mogelijkheid (en hoop) dan ook niet uit dat ze het uitspreiden over 2 zomers 🤞
 

Sdg

Randprogramma
12 mrt 2023
167
204
Ik zou het wel heel erg vinden mede voor alcatraz als ze op 9 augustus zouden komen.... . Nog meer voor me zelf.
 
  • Leuk
Waarderingen: xydroh

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.183
5.516
Je nieuws van een mogelijke uitstel naar 2025 heeft het fanforum van ACDC nog niet bereikt in ieder geval. Daar zitten er ook wel 1 of 2 die in de know zijn maar over een uitstel wordt met nog geen woord gerept. Ook niet op het Duitse fanforum. Data over oa Scandinavische landen lekken vooralsnog niet uit. Ik sluit de mogelijkheid (en hoop) dan ook niet uit dat ze het uitspreiden over 2 zomers 🤞
Ja ik ben ook echt benieuwd.,
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

Gebruikers die dit onderwerp bekijken