ABC draft: Line-up presentaties

nitotheno

Support act
29 jan 2018
906
756
Wanneer ik dit schrijf is het half 10 's avonds. Dat is niet alleen verdomd laat om een festival aan te kondigen, dat is ook verdomd gepast om ons festival aan te kondigen. Het feest van de nacht, dat begint rond 8 uur 's avonds en eindigt rond 5-6 uur 's ochtends. Van zonsondergang tot zonsopgang dus. Het hoogtepunt zit 'm in het midden, zo vanaf een uur of middernacht, wanneer onze headliners eraan beginnen.

Mogen we met trots voorstellen.

DAWN FESTIVAL.

Het programma begint licht, gaat de diepte in en eindigt met een ochtendroes. Genres bestaan niet. En als ze bestaan, zijn het er veel: UK punkrock, Westcoast hiphop, Duitse techno, proto grunge en gaga pop. 3 stages, waarvan STAGE 1 openlucht is en STAGE 2 en 3 grote halfopen tenten zijn. Denk aan Coachella maar met een publiek dat wel voor de muziek komt. En voor de once in a lifetime ervaring.


Bekijk bijlage 1325

Hier is de clashfinder:

Bekijk bijlage 1326
Bekijk bijlage 1327
Bekijk bijlage 1328

Correct me if i'm wrong, maar mis je nou misschien wel je beste act van het weekend in je clashfinder, Phoebe Bridgers, op de zaterdag? Toch niet gecancelled he? :unsure:
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.757
3.698
Correct me if i'm wrong, maar mis je nou misschien wel je beste act van het weekend in je clashfinder, Phoebe Bridgers, op de zaterdag? Toch niet gecancelled he? :unsure:
Ik tel in de clashfinders 16, 15 en 14 namen. Dat zijn in totaal 45 dus er missen naast Phoebe nog 4 namen in de clashfinders denk ik
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken