Festileaks Draft XV: Best of 2024

Goed, even inhalen. We zijn verheugd u te mogen aankondigen, met een vleugje jazz

Dit jaar een pracht van een album uitgebracht - Svaneborg Kardyb

Verder kan je deze ook in je (achter)zak steken - Vulfpeck

En nog meer funkgeweld met deze groovy cat - Thundercat

Als laatste in deze worp, perfect om mee in t zonnetje te relaxen - FKJ

The funk's on @JK79 -> @Martijn

Misschien wel de briljantste shows van 2024 die helaas beperkt zijn gebleven tot de pacific en die net niet pasten binnen mijn vakantie in Japan: Thom Yorke

Thom-Yorke-2000x1270-1-696x442.jpg

Volgens mij een van de grootste forumdarlings: Black Country, New Road

Black-Country-New-Road-London-Palestine-benefit-concert.jpg

@Thisso -> @randyrw

Ondertussen al een aantal jaar 'up and coming' maar dit jaar toch wel ontpopt tot één van de grote talenten in de hiphop/r&b wereld. Ik zag haar nieuwe album al in menig eindejaarslijstje passeren hier op het forum, dus dat zit wel goed: Doechii

Vooral vorig jaar heel wat hoge ogen gegooid op de festivals, maar ook dit jaar nog steeds extreem relevant: Young Fathers

@randyrw > @Lion

Ondertussen al een aantal jaar 'up and coming' maar dit jaar toch wel ontpopt tot één van de grote talenten in de hiphop/r&b wereld. Ik zag haar nieuwe album al in menig eindejaarslijstje passeren hier op het forum, dus dat zit wel goed: Doechii

Vooral vorig jaar heel wat hoge ogen gegooid op de festivals, maar ook dit jaar nog steeds extreem relevant: Young Fathers

@randyrw > @Lion
2x wegstrepen..

• Geweldig
Waarderingen: Thisso
Amsterdam Sinfonietta & The Tallest Man On Earth

néomí

De.e..erfe.t .i.o.. 24

Tot nu toe aangekondigd:
Clairo - Eefje de Visser - Zaho de Sagazan
Arooj Aftab - MJ Lenderman - néomí - NewDad - Robin Kester - Tucker Zimmerman - Villagers - Waxahatchee

Amsterdam Sinfonietta & The Tallest Man On Earth - Benjamin Clementine

Spinvis(artist in residence)

@Dr. Hannibal @Dante

• Leuk
Waarderingen: BeWario en Yannick
Even wat namen inhalen met deze vier kleppers:

Weezer!

Kae Tempest!

Action Bronson!

TV On The Radio!

Reeds aangekondigd zijn: Tyler, The Creator, Neil Young & Crazy Horse, Death Cab For Cutie & The Postal Service, Little Simz, Weezer, Patti Smith, St. Vincent, Air Play 'Moon Safari', Kae Tempest, King Krule, Action Bronson, TV On The Radio, Gurriers en English Teacher.

Nog steeds de beurt aan @Koekdoos

Users who are viewing this thread