Festileaks Draft XV: Best of 2024

Ik heb die hele regel eigenlijk nooit helemaal precies begrepen, ook in eerdere drafts niet haha.
Mijn idee was dat als Thom Yorke in 2024 heeft opgetreden solo, maar ook The Smile dat beide afzonderlijk van elkaar geboekt kunnen worden, dus ook door twee verschillende personen (wat ook daadwerkelijk is gebeurd).

Dat gaat dan ook op voor Sef en IJsland wat mij betreft, zij het dat dan twee plekken op het affiche worden ingenomen.
Niet begrepen, maar de regel wel juist begrijpen. :p 't Is juist hoe je 't zegt nu.

• Confetti
Waarderingen: Oasiss
Een nieuwe dag, dus ook twee nieuwe acts.

De eerste zorgt voor een gegarandeerd vijfsterren-feest: Confidence Man!

De tweede zorgt voor een rustig hoogtepunt: Adrianne Lenker!

Reeds aangekondigd zijn: Tyler, The Creator, Neil Young & Crazy Horse, Death Cab For Cutie & The Postal Service, Little Simz, Weezer, Patti Smith, St. Vincent, Air Play 'Moon Safari', Confidence Man, Kae Tempest, King Krule, Adrianne Lenker, Action Bronson, TV On The Radio, Gurriers en English Teacher.

@Royke
@Lion

In hoeverre maken jullie eigenlijk een lijst met artiesten die je wilt kiezen? Of is het allemaal in het moment bepalen ;)

Ook wij komen weer met 2 nieuwe namen!

We gaan voor 2 Belgische namen die onze verwachtingen hebben overtroffen bij Made In Belgium in Gebouw-T.

Are u ready to dance? Kom terug in discotijdperk maar met een sausje van nu eroverheen.

Compact Disk Dummies
1734001875870.png

De andere act is wat rustiger maar is heerlijk om je aan over te geven. Droom lekker weg en dans lekker mee mee
Whispering Sons
1734001965664.png

@Lion @randyrw

• Leuk
Waarderingen: Yannick
Na Mabe Fratti al geboekt te hebben, hier nog twee hoogtepunten van de Le Guess Who 2024? Zaterdag.

Ik kopieer de tekstjes uit mijn verslagje van die dag:

ftlm-announcement Copy 31.jpg

ELIAS RØNNENFELT

"Door naar de frontman van Iceage, fantastische performer vind ik dat. Z’n soloalbum dat een aantal weken geleden uitkwam was ik direct fan van. De nummers van dat album kwamen live ook heerlijk uit de verf. Heel erg genoten van deze show. Tikkeltje beter nog dan Iceage in Ekko eerder dit jaar."

ftlm-announcement Copy 30.jpg

TROPICAL FUCK STORM

"Ik ben erg fan van deze band. Ze stelden wederom niet teleur!"

Next: @randyrw — @Thisso

In hoeverre maken jullie eigenlijk een lijst met artiesten die je wilt kiezen? Of is het allemaal in het moment bepalen ;)
Ik had een lijstje van tevoren, maar eigenlijk meer van "als dit nog vrij is boeken we t". Nu mijn lineup wat meer vorm begint te krijgen beginnen ook de themas wat meer door te komen en pas ik daar mijn boekingen op aan.

Gezien de beperkte tijd ervoor naast het werk en andere verplichtingen houd ik me voor de eerste keer niet aan een strak concept. Dat vergemakkelijkt de zaak wel! Maar mijn namen staan meestal klaar per 2-3 aankondigingen, dan hou ik er zeker 1 over voor als het aan mij is 😂

• Leuk
Waarderingen: Dante en BeWario

Normaal heb ik een stuk of 5 namen voor de volgende rondes als lijst en die vul ik steeds aan op basis van wat er wegvalt of gesniped wordt.

Dit keer is het anders en heb ik uit alle hoeken en gaten de meest obscure glam gehaald en in 1 grote lijst gezet. Vanwege een gebrek aan concurrentie kies ik nu waar ik op dat moment zin in heb

• Leuk
Waarderingen: BeWario en Dante
Normaal heb ik een stuk of 5 namen voor de volgende rondes als lijst en die vul ik steeds aan op basis van wat er wegvalt of gesniped wordt.

Dit keer is het anders en heb ik uit alle hoeken en gaten de meest obscure glam gehaald en in 1 grote lijst gezet. Vanwege een gebrek aan concurrentie kies ik nu waar ik op dat moment zin in heb
Gebrek aan concurrentie???

Gebrek aan concurrentie???

Heb jij al iemand anders dan ik gezien waar glammetal geprogrammeerd staat?

Als je verzekerd wil zijn van een extra ticket in de verkoop, boek je er snel een stuk of drie in de vrije keuze… de beste glam is wel al gekozen, maar er zijn nog wel wat pareltjes!

• Leuk
Waarderingen: Dante en Oasiss
The Jesus and Mary Chain

2024-03-27-jmc-7f6b0ed2a5.jpg

Swans

SWANS.jpg

@JK79 -> @BeWario (4x)

Users who are viewing this thread