Festileaks Draft XV: Best of 2024

Even inhalen want de werkdag zit er (bijna) op. Wij kondigen 2 bands aan die we gisteren in Gebouw-T gezien.
De eerste band zou ik omschrijven als Royal Blood op zijn Vlaams en dus leuker (en energieker)

BOSKAT
1734106139848.png

Wat krijg je als je 2 legendarische drummers uit de lage landen samenzet en er verder een band omheen bouwt?
Juist, Sloper
1734106163374.png

Nog steeds aan @Oasiss en @Yannick

Tijd voor weer een grote naam op onze affiche met een exclusieve dj-set:

0e0a9354.jpg

Björk (dj-set/ AV).

73912102-2178-11ec-954e-0ecc81f4ee58-972x597.jpg

Eartheater.

@Timmetje

Nog een andere vraag: stel dat een artiest doorheen de jaren met verschillende setups optreedt (solo akoestisch, met band, dj-sets,...), maar in 2024 enkel onder één van die vormen heeft opgetreden, mag ik dan alsnog de artiest onder één van die andere vormen boeken voor mijn festival?
Björk was dus exact de artiest waarvoor ik bovenstaande vraag had gesteld. Nog lang getwijfeld om haar toch als DJ te boeken maar uiteindelijk toch maar zo gelaten. Sowieso heel mooie keuze!

• Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal
Gemist van @Oasiss dat we al door konden, oepsie...

De band voor het laatst gespeeld als voorprogramma van de USA comeback tour van Mötley Crüe met Def Leppard, dus die zijn niet beschikbaar. Maar geluk de frontman wel. Een beetje de glammetal-band als je hem bij de Action zou kopen:

Bret Michaels

En dan nog een beetje Nederlandse inbreng op het festival. Zowel zijn eigen muziek, maar ook de hits van zijn tijd uit Whitesnake:

Vandenberg

@MadMandra27 en daarna @Dante

Reeds aangekondigd:

Journey - Rob Zombie - Dee Snider
Night Ranger - Winger - Accept
Dokken - Last In Line - Sammy Hagar & The Circle - Queensrÿche - The Darkness
Steel Panther - Tesla - Vandenberg - The Cult - Joan Jett & The Blackhearts
Bret Michaels - Firehouse - Hardline - Joe Lynn Turner

Users who are viewing this thread