Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Volgens mij moet @Koekdoos ook nog inhalen. Verder is de openingspost geüpdatet.
Ronde 14 is gestart; als iedereen even zijn weekendplannen cancelt, kunnen we maandag klaar zijn (is dat een beetje wat je bedoelde @MadMandra27 ?)
Volgens mij moet @Koekdoos ook nog inhalen. Verder is de openingspost geüpdatet.
Ronde 14 is gestart; als iedereen even zijn weekendplannen cancelt, kunnen we maandag klaar zijn (is dat een beetje wat je bedoelde @MadMandra27 ?)
Gisteren wat vertraagd door een kerstborrel na werktijd. Daarom is er niets passenders dan een extra kerstnummer met:
Steel Panther
En een glammetal band met een geweldige sound, waar ik eigenlijk alleen maar de eerste twee albums van ken, dus misschien moet ik eens wat verder op ontdekkingsreis gaan daar... Maar die twee albums, wat een albums!
Firehouse
Raak altijd in de war als Firehorse een show aankondigt, wat een deceptie altijd.
Cabin In The Woods is heel verheugd om twee nieuwe topnamen te mogen toevoegen aan de affiche.
Sigrid!
Rachel Chinouriri!
Reeds aangekondigd zijn: Tyler, The Creator, Neil Young & Crazy Horse, Death Cab For Cutie & The Postal Service, Little Simz, Weezer, Patti Smith, St. Vincent, Air Play 'Moon Safari', Sigrid, Confidence Man, Kae Tempest, King Krule, Adrianne Lenker, Action Bronson, TV On The Radio, Rachel Chinouriri, Gurriers en English Teacher.
We hadden al de Rollator Mainstage 1 en Rollator Mainstage 2, daar voegen we nu de Rollator Tentstage aan toe met meteen twee headliners van deze tenten!