Festileaks Draft XIV: Make Pinkpop Great Again

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.308
7.298
Niet alles wat een Ziggo Dome uitverkoopt is perse een noord afsluiter hoor. Acda en Munnink doen dat ook gewoon en die staan vroeg op de dag op de south stage bij Pinkpop. I
Dat is een Nederlandse act, dat is wel vaker een uitzondering. Voor m'n gevoel zijn 9/10 keer internationale Ziggo Dome acts wel acts die hoog eindigen. (Nightwish en Niall Horan stonden ook best laag maar dat was van wat ik me herinner best uitzonderlijk)
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123 en MadMandra27

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.359
2.725
Dat is een Nederlandse act, dat is wel vaker een uitzondering. Voor m'n gevoel zijn 9/10 keer internationale Ziggo Dome acts wel acts die hoog eindigen. (Nightwish en Niall Horan stonden ook best laag maar dat was van wat ik me herinner best uitzonderlijk)
Is niet meer zo uitzonderlijk. Greta van Fleet ook ziggo dome shows en redelijk vroeg op de main. Je ziet het best vaak op Pinkpop.

Denk dat het de kunst is om veel grote acts te boeken maar het ook realistisch te houden. Het is best flink puzzelen voor mij geweest met alle regels , etc . Maar so far ziet mn clashfinder er realistisch uit. Misschien wat te Pinkpop realistisch 😂

Een act die in een mum van tijd een AFAS live uitverkoopt kan wellicht hoger eindigen dan een act die niet de ziggo krijgt uitverkocht.
 
  • Leuk
Waarderingen: Yannick

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.746
8.670
Dat is een Nederlandse act, dat is wel vaker een uitzondering. Voor m'n gevoel zijn 9/10 keer internationale Ziggo Dome acts wel acts die hoog eindigen. (Nightwish en Niall Horan stonden ook best laag maar dat was van wat ik me herinner best uitzonderlijk)
Nightwish stond wel gewoon als derde grootste band van de dag op de poster. Denk dat die eigenlijk gewoon mainstage sub of north head hadden moeten zijn maar vanwege een scheduling issue eerder op de dag stonden ofso
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.667
7.378
Headliners: Dua Lipa - Sam Smith - Coldplay
Subs/noordafsluiters: Sabrina Carpenter - Lenny Kravitz - The Strokes - Beth Hart - Skunk Anansie - Troye Sivan

Dan zit je nog met the 1975 en the offspring die ik ook niet minder dan deze posities inschat. Oke, vrij stacked. Mag ofc
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje en Oasiss

Gebruikers die dit onderwerp bekijken