Lowlands 2025

Na een erg teleurstellend nachtprogramma is dit ook weer niet iets om heel enthousiast van te worden moet ik zeggen… :(

Lijkt er simpelweg op dat het een karig jaar is wat betreft de beschikbare artiesten.

Na een erg teleurstellend nachtprogramma is dit ook weer niet iets om heel enthousiast van te worden moet ik zeggen… :(

Lijkt er simpelweg op dat het een karig jaar is wat betreft de beschikbare artiesten.
Nouja de eerste worp met namen zat toch wel bommetje vol knallers al, zeker op die sub-headliner/midcard niveau. London Grammar, Jamie xx, Fontaines, Vampire Weekend....

Denk niet dat t altijd beschikbaarheid is maar t toch vaker bij LL ligt in vergelijking tot alle andere Europese festivals

Nouja de eerste worp met namen zat toch wel bommetje vol knallers al, zeker op die sub-headliner/midcard niveau. London Grammar, Jamie xx, Fontaines, Vampire Weekend....
Zeker, na die eerste drop was ik erg enthousiast. Staat ook nog steeds genoeg moois op de lineup, maar de hype wordt niet bepaald aangewakkerd bij mij door de laatste drops

en voor mijn gevoel zit er niet echt een vernieuwende act tussen (in de categorie Doechii of FKA Twigs). Misschien is dat Arca wel, die ken ik niet, maar ga ik eens checken!
Arca zit wel heel eg in de vernieuwende hoek á la FKA Twigs. Vergelijking met Björk is misschien wat eerder gemaakt. Maar de laatste twee albums waren wel vooral reggeaton georienteerd.

• Leuk
Waarderingen: justin.feestje
Misschien beetje matig als je een Little Simz of Doechii had verwacht, maar staan wel echt leuke namen tussen toch? Rejjie Snow, Kofi Stone, Obongjayar, allemaal leuk :)
Dat is wel het mooie van Lowlands. Van al deze namen 2 nummers geluisterd en meteen op het nee-lijstje 😇 . Arca ga ik nog eens goed luisteren...

Users who are viewing this thread