Pukkelpop 2025

swissepfan

Support act
7 dec 2022
879
763
Heb opgevangen via via dat QOTSA geen Lowlands/Pkp kan doen volgend jaar. En dat Pkp graag Charli XCX als headliner wil zetten.

Maar goed, jullie weten ook, er kan nog veel veranderen en anders uitdraaien.
Dat laatste lijkt mij dan ook niet meer dan logisch als festival dat zich voor een groot stuk op de jongere generatie richt. Maar zou zij echt zoveel tickets schuiven? Lijkt mij vooraal een niche-ster te zijn?
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.178
6.652
Heb opgevangen via via dat QOTSA geen Lowlands/Pkp kan doen volgend jaar. En dat Pkp graag Charli XCX als headliner wil zetten.

Maar goed, jullie weten ook, er kan nog veel veranderen en anders uitdraaien.
Charli als headliner? Nice. Maar die trekt dat toch niet, ofwel?
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.676
7.392
Heb opgevangen via via dat QOTSA geen Lowlands/Pkp kan doen volgend jaar. En dat Pkp graag Charli XCX als headliner wil zetten.

Maar goed, jullie weten ook, er kan nog veel veranderen en anders uitdraaien.
Als QOTSa geen Pkp en LL kan doen volgend jaar zou dat voor veel toch een tegenvaller zijn zeg
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Bixler

Playlistbediener
6 dec 2023
24
45
Heb opgevangen via via dat QOTSA geen Lowlands/Pkp kan doen volgend jaar. En dat Pkp graag Charli XCX als headliner wil zetten.

Maar goed, jullie weten ook, er kan nog veel veranderen en anders uitdraaien.
Charli XCX lijkt mij een heel mooie en logische headliner voor Pkp. Benieuwd of het ook zo uitpakt.
 

koolket

Randprogramma
28 apr 2022
120
54
Heb opgevangen via via dat QOTSA geen Lowlands/Pkp kan doen volgend jaar. En dat Pkp graag Charli XCX als headliner wil zetten.

Maar goed, jullie weten ook, er kan nog veel veranderen en anders uitdraaien.
Yeah Brat summer... 1 jaar later ;) vinger aan de pols heet dat!

Zouden ze gewoon niet beter gitaar of indie gewoon afschaffen bij pkp? Mensen zitten toch meestal in de boiler of dancehall nee? Ze kunnen beter Indie op een apart festival zetten denk ik...
 
Laatst bewerkt:

Chimme

Randprogramma
8 aug 2017
179
147
Yeah Brat summer... 1 jaar later ;) vinger aan de pols heet dat!

Zouden ze gewoon niet beter gitaar of indie gewoon afschaffen bij pkp? Mensen zitten toch meestal in de boiler of dancehall nee? Ze kunnen beter Indie op een apart festival zetten denk ik...
Jij bent gek zeker? Ik zet nooit een voet in die Boiler en maar zelden in de Dance Hall en mijn top-10 bestaat bijna altijd uit gitaar of indie. Laat dat idee dus maar snel varen! Er zijn al genoeg eenzijdige dance-festivals.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jojo, scheep en Bixler

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.354
2.691
Yeah Brat summer... 1 jaar later ;) vinger aan de pols heet dat!

Zouden ze gewoon niet beter gitaar of indie gewoon afschaffen bij pkp? Mensen zitten toch meestal in de boiler of dancehall nee? Ze kunnen beter Indie op een apart festival zetten denk ik...
Zouden ze niet beter die Boiler en dancehall op een apart festival zetten?
 
  • Leuk
Waarderingen: Jojo en scheep

Tinus101

Support act
21 nov 2022
886
1.069
Charli XCX is zo gruwelijk opgeblazen deze zomer. Die gaat echt wel veel kaarten verkopen als een van de bovenste namen
 

Pukkelpopper

Dagopener
20 jul 2022
545
536
Ik weet dat dat nog even wachten is maar dit wordt mijn wishlist: Hozier, wasia project en Bruno mars maar die laatste zullen ze wel niet boeken in mijn ogen te duur en weet niet of hij überhaupt ooit al festivals in Benelux gedaan heeft.
 

emilejol

Dagopener
1 sep 2020
604
382
Ik weet dat dat nog even wachten is maar dit wordt mijn wishlist: Hozier, wasia project en Bruno mars maar die laatste zullen ze wel niet boeken in mijn ogen te duur en weet niet of hij überhaupt ooit al festivals in Benelux gedaan heeft.
Pinkpop 2018, maar veelste groot voor Pukkelpop
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.178
6.652
Charli XCX is zo gruwelijk opgeblazen deze zomer. Die gaat echt wel veel kaarten verkopen als een van de bovenste namen
Die gaat echt geen 20 k mensen overhalen om 115+ euro te betalen met haar als grootste naam op een affiche. Sub / dance afsluiter, sure.. Maar niet als HLer
 

Pukkelpopper

Dagopener
20 jul 2022
545
536
Pinkpop 2018, maar veelste groot voor Pukkelpop
Dat laatste besef ik ook maar kan maar proberen en dromen, dat vind ik persoonlijk juist het mooiste aan een wishlist een naam invullen waarvan je weet dat het niks wordt maar toch met al je hoop hopen op een mirakel dat die toch op de line-up komt.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken