Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Neen, hé? Blijft héél vreemd om te zien. Zeker omdat beide namen wél gewoon perfect op die dinsdag passen. Desnoods ter vervanging van Helmet en Melvins. (Maar dat zeg ik ook enkel omdat ik die laatste twee namen me echt niets zeggen, sorry, liefhebbers!)
Dat er een verschuiving naar DJ-acts plaatsvindt, dat zal waarschijnlijk de trend zijn, de dag van vandaag.
Maar waarom Kygo?
Die is nu toch niet de grote naam die je per se op je festival wil hebben?
Of heeft het te maken dat ze daar zo'n goede band mee hebben door zijn vorige passage?
Zet daar een Amelie Lens of CdW en je krijgt toch meer body.
Festival Dranouter is dé place to be om aanstormend talent te ontdekken, tussen optredens van klinkende, (inter)nationale namen door. Bovendien pakt het festival elk jaar uit met speciallekes... Download hier onze app.
Festival Dranouter is dé place to be om aanstormend talent te ontdekken, tussen optredens van klinkende, (inter)nationale namen door. Bovendien pakt het festival elk jaar uit met speciallekes... Download hier onze app.