Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik denk ergens rond de 69 euro van de Gojira-dag. En dat zou dan ene bijzonder goeie deal zijn als je weet dat EC evenveel vraagt voor een ticket in de Lotto Arena, maar dan zonder Pendulum en co erbij.
Pendulum heeft vorig jaar Graspop doen ontploffen. Super blij met deze aankondiging, ik koop alvast tickets. Al baal ik wel dat ze die niet gewoon bij Gojira gooien. Benieuwd wat ze dan op die dinsdag nog gaan bijzetten.
Ja maar op Graspop staat desondanks de naam (metal meeting) ook punk, hardrock, zaken als Bloody Beetroots, ... dus die metal neem ik al lang niet meer serieus (ben er wel elk jaar aanwezig en ben uiteraard wel grote liefhebber ook van punk en hardrock)
Hoop toch iets minder, of ze moeten er toch nog wat andere grote namen bijzetten. De dag met Korn vorig jaar was ook rond de 69 denk ik, lijkt me al duur genoeg.
Hoop toch iets minder, of ze moeten er toch nog wat andere grote namen bijzetten. De dag met Korn vorig jaar was ook rond de 69 denk ik, lijkt me al duur genoeg.
De laatste metal zondag in 2023 (Within Temptation / Amenra) was het al 69, vorig jaar zelfde prijs voor de dinsdag van Korn en dit jaar ook hetzelfde voor Gojira.
Doordat die metal zondag normaal vroeger begint en er dus ook meer bands spelen verwacht ik die ook wel wat duurder 80€ of zo.
De laatste metal zondag in 2023 (Within Temptation / Amenra) was het al 69, vorig jaar zelfde prijs voor de dinsdag van Korn en dit jaar ook hetzelfde voor Gojira.
Doordat die metal zondag normaal vroeger begint en er dus ook meer bands spelen verwacht ik die ook wel wat duurder 80€ of zo.
Buiten extreme zaken zoals Neil Young jaren geleden zelden. Zelfs Blur onlangs heeft maanden geduurd. De Vlaamse dag met zaken als Clouseau enzo verkoopt meestal ook wel relatief snel uit, de rest zelden tot vaak maar enkele weken op voorhand