Lokerse Feesten 2025 - 50-jarig jubileum

Ik bid ook hier voor LCD Soundsystem, moeten toch een keer langs België passeren.
Clouseau hinten en op LCD hopen, dat is de spirit.

Natuurlijk geen enkele datum rond de Lokerse, vorig jaar wel en toen was het noppes.

Clouseau hinten en op LCD hopen, dat is de spirit.

Natuurlijk geen enkele datum rond de Lokerse, vorig jaar wel en toen was het noppes.
Oh ja maar hopen staat toch los van de hints die gegeven zijn? (die ik overigens ook heb gemist).

Helaas, dan zit het er hoogstwaarschijnlijk niet in. Jammer. Enig idee of ze nog ergens in de pijplijn zitten komende tijd? Festival of losse show?

Oh ja maar hopen staat toch los van de hints die gegeven zijn? (die ik overigens ook heb gemist).

Helaas, dan zit het er hoogstwaarschijnlijk niet in. Jammer. Enig idee of ze nog ergens in de pijplijn zitten komende tijd? Festival of losse show?
Ik weet het niet. Ben ook al anderhalf jaar aan het duimen, tevergeefs.

• Verdrietig
Waarderingen: Nelios
Geen Clouseau maar wel terug een metal-achtige zondag:
RATATATA! Een mooi sintcadeau: de harde zondag is opgefrist en weer helemaal terug! We lossen vandaag 4 nieuwe namen voor zondag 3 augustus 2025. Metalcore fenomeen ELECTRIC CALLBOY komt de Grote Kaai in lichterlaaie zetten (Hypa Hypa!). Wat erna nog recht staat zal vakkundig gesloopt worden door PENDULUM live. In 2024 nog fenomenaal op Graspop, zondag 3 augustus in Lokeren. Nationale metal trots BRUTUS speelt de enige Belgische show van 2025 exclusief bij ons. Festivalfavorieten ENTER SHIKARI brengen dan weer hun hoogst aanstekelijke mix van hardcore, dubstep, drum‘n’bass, en grime.

De ticketverkoop start op zaterdag 7 december om 10u! Meer namen voor deze dag worden later bekendgemaakt.

• Wow
  • On fire
Waarderingen: Joe en Joslittel
Dat is echt wel een tof dagje. Iemand anders dan EB headliner en ik had niet getwijfeld.

• Leuk
Waarderingen: Nelios
Jammer van die circusact inderdaad, anders gewoon aanwezig

Electic Callboy haters vind je overal, maar die mannen zijn mega hard en strak live. Genieten maar :cool:

Ik ben nog maar twee keer in mn leven naar shows geweest waarbij de zweet letterlijk van het plafond terug naar beneden viel, en dat waren Pendelum en Enter Shikari. Ik kijk ernaar uit om die dag te sterven.

Users who are viewing this thread