Jack White

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.795
9.748
Verdient deze meester niet eens een eigen topic? Ik vind van wel.

Zeker nu ik met veel plezier op de hypetrein spring rondom zijn laatste album, wat mij betreft zowat het beste wat de man maakte sinds Lazaretto.
 

Kolumnus

Randprogramma
17 mrt 2022
152
112
Zoals zijn laatste post op Instagram leest, lijkt er geen sprake te zijn van een normale tour. De procedure om concerten op zeer korte termijn aan te kondigen kan toch niet werken in Europa? De logistiek en de kosten zijn te hoog en vereisen een volledige etappe, toch?

Heeft iemand al geruchten gehoord voor Amsterdam? Of Europa in het algemeen?
 

TMS98

Campingartiest
29 jan 2024
56
62
Zoals zijn laatste post op Instagram leest, lijkt er geen sprake te zijn van een normale tour. De procedure om concerten op zeer korte termijn aan te kondigen kan toch niet werken in Europa? De logistiek en de kosten zijn te hoog en vereisen een volledige etappe, toch?

Heeft iemand al geruchten gehoord voor Amsterdam? Of Europa in het algemeen?
Blijkbaar wel, hij heeft net 3 shows in de UK aangekondigd voor later deze week. Kans op Europa is ineens extreem vergroot
1725876269707.png
 

Kolumnus

Randprogramma
17 mrt 2022
152
112
Wauw! Ik zou meteen vliegen, maar een show op het vasteland zou veel beter zijn. Wisten we maar of er nog meer zou komen... :-(
 

koekroeck

Support act
6 mrt 2018
1.022
1.015
Wauw! Ik zou meteen vliegen, maar een show op het vasteland zou veel beter zijn. Wisten we maar of er nog meer zou komen... :-(
Tuurlijk komen er nog meer. Zal sowieso Europa doen. De vraag zal zijn of je aan tickets zal geraken. De venues zijn echt wel zeer klein. Ik gok dat hem in de botanique in Brussel gaat staan.
 
  • Leuk
  • Wow
Waarderingen: Everyknight en TMS98

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.958
2.030
Tuurlijk komen er nog meer. Zal sowieso Europa doen. De vraag zal zijn of je aan tickets zal geraken. De venues zijn echt wel zeer klein. Ik gok dat hem in de botanique in Brussel gaat staan.
Paradiso voor NL denk ik dan....
 

koekroeck

Support act
6 mrt 2018
1.022
1.015
Weet je het zeker? Zijn huidige tourgedrag is volledig onvoorspelbaar.
Daarom dat hem zal komen. Ik zie niet in waarom hem Europa nu niet zal aandoen. Eens gekeken, 21-22-23 en 25 september is de orangerie in de botanique nog vrij. Ik zie het wel gebeuren.
 

koekroeck

Support act
6 mrt 2018
1.022
1.015
Net eens gekeken voor Londen, 65 pond voor een ticket, valt nog goed mee. In Amerika was het 125 dollar.
 

Kolumnus

Randprogramma
17 mrt 2022
152
112
Het concert gisteren in Brighton was ongelooflijk goed. Ik kan er nauwelijks woorden voor vinden. Pure energie.

De band is al terug in de Verenigde Staten. Ik hoop dat ze de weg terug naar Europa vinden. Misschien voor festivals volgend jaar?

Hoewel de grote podia waarschijnlijk moeite zullen hebben om de kleine intieme shows bij te houden.
 
  • Geweldig
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave en Grunt149

Gebruikers die dit onderwerp bekijken