Jack White

Op de woensdag aanwezig! Heel blij mee!

Het lijkt er trouwens op dat dit niet zo'n "telefoon vrije" show wordt, toch? Ik kan er nergens iets over vinden

• Leuk
Waarderingen: teunajax
Tickets voor woensdag. Dank voor de code ♥️
Mijn vrouw heel blij mee gemaakt

ik heb 1 ticket voor dinsdag en 1 voor woensdag, maar wil hier 2 tickets voor dezelfde dag van maken. wie kan/wil en eentje met me ruilen?
ik heb geen voorkeur welke dag ik dan over hou

Nog een paar nachtjes slapen mensen en dan gaan we de maestro live zien! Ik kijk er iig enorm naar uit. Luister de playlist veel en die man heeft gewoon geen slechte nummers. Heb wel een paar nummers die ik graag wil horen maar ben oké met alles waar die mee komt.

Maar wil vooral ff benoemen hoe goed dat nieuwe album is zeg. Staan een aantal nummers op die zich nu al kunnen meten voor mij met zijn beste werk. Vooral Archbishop Harold Holmes en How I'm Feeling. Maar ook een What's the Rumpus of Old Scratch Blues zijn heerlijk.

Nog een paar nachtjes slapen mensen en dan gaan we de maestro live zien! Ik kijk er iig enorm naar uit. Luister de playlist veel en die man heeft gewoon geen slechte nummers. Heb wel een paar nummers die ik graag wil horen maar ben oké met alles waar die mee komt.

Maar wil vooral ff benoemen hoe goed dat nieuwe album is zeg. Staan een aantal nummers op die zich nu al kunnen meten voor mij met zijn beste werk. Vooral Archbishop Harold Holmes en How I'm Feeling. Maar ook een What's the Rumpus of Old Scratch Blues zijn heerlijk.
Jaaaa zin in! Bombing Out en It's Rough On Rats (If You're Asking) zijn bij mij nog twee favorieten, maar eigenlijk is dat album van voor tot achter gewoon mega sterk, net als zo'n beetje alles wat hij gemaakt heeft eigenlijk inderdaad haha. Zoals ik laatst al tegen je zei, High Ball Stepper en That Black Cat Licorice van het Lazaretto album zijn ook echt bangers, waarvan ik echt hoop dat ze in de set zitten. Maar ook zonder al die nummers zal het nog steeds een top avond worden, daar ben ik ook al wel van overtuigd 😁

• Geweldig
Waarderingen: Joslittel

Users who are viewing this thread