Jack White

Nog een paar nachtjes slapen mensen en dan gaan we de maestro live zien! Ik kijk er iig enorm naar uit. Luister de playlist veel en die man heeft gewoon geen slechte nummers. Heb wel een paar nummers die ik graag wil horen maar ben oké met alles waar die mee komt.

Maar wil vooral ff benoemen hoe goed dat nieuwe album is zeg. Staan een aantal nummers op die zich nu al kunnen meten voor mij met zijn beste werk. Vooral Archbishop Harold Holmes en How I'm Feeling. Maar ook een What's the Rumpus of Old Scratch Blues zijn heerlijk.
Heel veel zin in! Nieuwe album is inderdaad echt geweldig, zit geen zwak nummer tussen.

Klopt dat er geen voorprogramma is toch?

Heel veel zin in! Nieuwe album is inderdaad echt geweldig, zit geen zwak nummer tussen.

Klopt dat er geen voorprogramma is toch?
Hmm goeie vraag, op de site van Tivoli staat 'nog niet bekend' wat impliceert dat er wel wat komt. In de VS en Canada waren er wel voorprogramma's volgens setlist.fm maar telkens verschillende, misschien wel lokale bands? Zal wellicht tot het laatste moment een verrassing blijven. Kijken wat ik straks in Parijs gebeurt.

Lijkt erop ja. De teksten voor woensdag en dinsdag zijn ook niet helemaal hetzelfde. Lijkt erop dat we verrast gaan worden.
Het enige verschil wat ik tussen de twee event pagina's zie is de datum, en dat er dinsdag een eindtijd ingevuld staat en woensdag niet. Verder staat er bij beide toch exact hetzelfde? Of bedoel je andere teksten?

Tivoli leest mee hier en heeft een einde gemaakt aan de onduidelijkheid:

19:00Deuren open
20:00Aanvang
23:00Verwachte eindtijd

Support act
Iguana Death Cult
Lekker! Die krijgen de boel wel opgewarmd hoor

Edit: woensdag The Proto's trouwens, dus idd elke show iets anders lokaals, heel cool

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Tivoli leest mee hier en heeft een einde gemaakt aan de onduidelijkheid:

19:00Deuren open
20:00Aanvang
23:00Verwachte eindtijd

Support act
Iguana Death Cult
Wat een toffe support, zeg! Kom één van de leden van IDC weleens tegen zo nu en dan, is hun meer dan gegund ook. Die moeten echt een gat in de lucht hebben gesprongen toen ze het aanbod kregen.

• Geweldig
Waarderingen: Dr. Hannibal

Users who are viewing this thread