Jack White

Ah, ik wist niet dat hij ter plekke de show bepaald. Dat is wel mooi om mee te nemen als ik woensdag sta te kijken. Ik vind de laatste setlists toch een behoorlijke dwarsdoorsnede van zijn werk, precies de reden waarom ik graag wilde kijken. Hoop dat hij 'You got me Searching' gaat spelen. Dat is toch een fijne plaat
Je moet er eens op letten. Of hijzelf zet een nummer in of soms roept hij gewoon naar de andere bandleden wat het volgende nummer zal worden. En bij sommige nummers is het dan nog te zien in welke versie hij het speelt, akoestisch/elektrisch of zelfs gewoon puur op piano.

Vergeet niet dat zijn shows improvisatie zijn (lees: beslist op het podium zelf welke nummers gespeeld worden) en zijn songs van the white stripes speelt hem dan nog meestal ook eens op een totaal andere manier dan dat ze op plaat staan. Alleen maar hulde daarvoor. + Speelt ook nog eens nummers van the raconteurs en soms the death weather ook nog.
Zomaar van uitgaan dat het een white stripes-show is, is toch een té voorbarige conclusie.
Ik wist niet dat hij zo impulsief was en zijn show improviseert.
Dan kan je er ook niet vanuit gaan dat hij voor zijn Utrecht shows eenzelfde set-list heeft. Ik ben wel benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden morgen

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Ik wist niet dat hij zo impulsief was en zijn show improviseert.
Dan kan je er ook niet vanuit gaan dat hij voor zijn Utrecht shows eenzelfde set-list heeft. Ik ben wel benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden morgen
Klopt, het blijft een verrassing, maar als je een paar setlistjes van de afgelopen shows doorkijkt krijg je wel een aardig beeld wat je kunt verwachten. Mooie mix van oude en nieuwe klassiekers, paar vaste waardes aangevuld met waar hij die dag zin in heeft. Op die manier zal het ook leuk zijn voor mensen die de show eventueel twee keer bezoeken (weet niet of dat voor iemand hier geldt, maar ze zullen er vast zijn).

• Leuk
Waarderingen: Joslittel

Users who are viewing this thread