Rock Werchter 2025

Thieske

Dagopener
23 feb 2023
611
531
Frankie & the Witchfingers! Zijn als t goed is ook in Europa rond die koers; staan namelijk zaterdag 15 juli op de nijmeegse vierdaagse in Nederland kwam ik achter

Dit is oud. Ze stonden er in een verleden jaar. Aankondiging van Zomerfeesten is meestal pas in paar maanden ervoor
 
  • Leuk
Waarderingen: beschuitfluiter

won666

Geliefde act
17 mei 2019
1.373
1.450
Op zich kan Metallica toch nog voor Werchter. Is wel inderdaad wat rap na de Amerikaanse tour maar op zich is het op 6 juli toch mogelijk? Al geloof ik er zelf niet in. Zou ook kunnen dat Werchter wat later in juli nog iets doet voor Metallica. Of misschien in Oostende. Of misschien spelen ze niet in Europa in de zomer of misschien zelfs heel het jaar niet. We zullen het wel zien
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
4.081
5.446
Nog 1 laatste veel te hoog gegrepen voorspelling, want volgende week zitten we toch al weer een maand verder na de opening van de wishlists:
Don: The Cure - Fred Again..
Vrij: Olivia Rodrigo - Billie Eilish
Zat: Jack White - Green Day
Zon: Oscar & The Wolf - Pearl Jam
 
  • Leuk
Waarderingen: -victor-

mart1234

Support act
27 nov 2019
917
399
Nog 1 laatste veel te hoog gegrepen voorspelling, want volgende week zitten we toch al weer een maand verder na de opening van de wishlists:
Don: The Cure - Fred Again..
Vrij: Olivia Rodrigo - Billie Eilish
Zat: Jack White - Green Day
Zon: Oscar & The Wolf - Pearl Jam
The cure en fred again... op een avond lijkt me wat te veel zelfde als Olivia en billie
 

ChrisV

Gouden Tip
21 jan 2017
469
450
The cure en fred again... op een avond lijkt me wat te veel zelfde als Olivia en billie
Lijkt me toch realistisch.
The Cure + Tool op een dag ging ook. En zo nog veeeele voorbeelden. Werchter was jarenlang koning in het dik boeken bovenin, dat is wel iets verslapt de laatste edities.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.412
6.120
Op zich kan Metallica toch nog voor Werchter. Is wel inderdaad wat rap na de Amerikaanse tour maar op zich is het op 6 juli toch mogelijk? Al geloof ik er zelf niet in. Zou ook kunnen dat Werchter wat later in juli nog iets doet voor Metallica. Of misschien in Oostende. Of misschien spelen ze niet in Europa in de zomer of misschien zelfs heel het jaar niet. We zullen het wel zien
Zal wel niet gebeuren ivm James zijn stem.
 

ChrisV

Gouden Tip
21 jan 2017
469
450
Nog 1 laatste veel te hoog gegrepen voorspelling, want volgende week zitten we toch al weer een maand verder na de opening van de wishlists:
Don: The Cure - Fred Again..
Vrij: Olivia Rodrigo - Billie Eilish
Zat: Jack White - Green Day
Zon: Oscar & The Wolf - Pearl Jam
Ik vind 'm wel realistisch. Niet helemaal mijn ding maar ik zie het gebeuren.

Man ik schrok trouwens even van dat pushbericht, ik dacht een vroege naam haha
 
  • Leuk
Waarderingen: Backinblack

Jerre93

Campingartiest
2 feb 2016
56
20
Op zich kan Metallica toch nog voor Werchter. Is wel inderdaad wat rap na de Amerikaanse tour maar op zich is het op 6 juli toch mogelijk? Al geloof ik er zelf niet in. Zou ook kunnen dat Werchter wat later in juli nog iets doet voor Metallica. Of misschien in Oostende. Of misschien spelen ze niet in Europa in de zomer of misschien zelfs heel het jaar niet. We zullen het wel zien
Nee ik vrees van niet. Ze nemen tussen Amerika - Europa de voorbije jaren altijd 3 weken minstens pauze. Dus gewone Werchter kan niet. Eventueel laat in juli op een apart werchter event of later in de zomer Oostende/Koning Boudewijn stadion
 
  • Leuk
Waarderingen: won666

Pommer

Gouden Tip
21 sep 2023
284
354
Van alle serieuze namen die ik voorbij heb zien komen, zou zoiets wel leuk zijn:cool:

DO: The Cure - Vampire Weekend - Fontaines D.C. - The Wombats
VR: Green Day - My Chemical Romance - Biffy Clyro - Weezer
ZA: 21 Pilots - Charlie XCX - Electric Callboy - Wet Leg
ZO: Pearl Jam - Jack White - Kylie Minogue - Franz Ferdinand

Barn heads: Nine Inch Nails, Soulwax, Chemical Brothers, Pendulum
Barn subs: Turnstile, White Lies, Skunk Anansie, Cage The Elephant

Absoluut nergens op gebaseerd en absoluut niet divers genoeg, zowel qua muziekstijl als qua personen, maar goed een kleine selectie hieruit zou ik ook al blij mee zijn.

En het liefst zou ik Linkin Park nog ergens tussen proppen, maar ben toch bang dat dat een zaaltour gaat worden.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.904
5.325
Van alle serieuze namen die ik voorbij heb zien komen, zou zoiets wel leuk zijn:cool:

DO: The Cure - Vampire Weekend - Fontaines D.C. - The Wombats
VR: Green Day - My Chemical Romance - Biffy Clyro - Weezer
ZA: 21 Pilots - Charlie XCX - Electric Callboy - Wet Leg
ZO: Pearl Jam - Jack White - Kylie Minogue - Franz Ferdinand

Barn heads: Nine Inch Nails, Soulwax, Chemical Brothers, Pendulum
Barn subs: Turnstile, White Lies, Skunk Anansie, Cage The Elephant

Absoluut nergens op gebaseerd en absoluut niet divers genoeg, zowel qua muziekstijl als qua personen, maar goed een kleine selectie hieruit zou ik ook al blij mee zijn.

En het liefst zou ik Linkin Park nog ergens tussen proppen, maar ben toch bang dat dat een zaaltour gaat worden.
kan wel eens een leuke lineup worden en niet onrealistisch, idealieter voor mij komt electric callboy in de biffy clyro plek maar dit is sowieso een vrijdagticket voor mij
 

MadMandra27

Support act
23 aug 2022
1.125
1.349
Leuke namen! Wel zou ik qua positie Charli XCX barnhead maken ipv sub op de Main en dan Chemical Brothers dance afsluiter laten zijn na 21Pilots (wat wel pover dagje zou zijn imo)
 

Pommer

Gouden Tip
21 sep 2023
284
354
Leuke namen! Wel zou ik qua positie Charli XCX barnhead maken ipv sub op de Main en dan Chemical Brothers dance afsluiter laten zijn na 21Pilots (wat wel pover dagje zou zijn imo)
Hmm ja of misschien Billie Eilish i.c.m. 21 Pilots, dat zou het wel een sterke dag maken, ook al heb ik zelf niks met Billie. Je hebt dan ook je vrouwelijke headliner te pakken.
 

b_lars

Gouden Tip
27 jul 2022
295
144
Vorig jaar zat er een maand tussen de laatste call voor de wishlist, en de eerste naam. 2 jaar geleden was dat een week en toen kwam er al een naam. Hoe lang denken jullie dat we nu zullen moeten wachten op die eerste naam?
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
4.081
5.446
Vorig jaar zat er een maand tussen de laatste call voor de wishlist, en de eerste naam. 2 jaar geleden was dat een week en toen kwam er al een naam. Hoe lang denken jullie dat we nu zullen moeten wachten op die eerste naam?
Volgende week dus in ieder geval weer een maand ertussen, ik ga dus op volgende week gokken
 
  • Leuk
Waarderingen: Koekdoos

Gebruikers die dit onderwerp bekijken

  • Jojo