Timetable GMM 2024

Wanneer deelt de organisatie de timetable?

  • maandag 29 april

    Stemmen: 0 0,0%
  • dinsdag 30 april

    Stemmen: 3 7,1%
  • woensdag 1 mei

    Stemmen: 0 0,0%
  • donderdag 2 mei

    Stemmen: 6 14,3%
  • vrijdag 3 mei

    Stemmen: 16 38,1%
  • 6-10 mei

    Stemmen: 7 16,7%
  • 13-17 mei

    Stemmen: 2 4,8%
  • 20-24 mei

    Stemmen: 1 2,4%
  • 27-31 mei

    Stemmen: 0 0,0%
  • Ergens in juni

    Stemmen: 7 16,7%

  • Totaal aantal stemmers
    42

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.559
3.147
Het is alweer eind april. De organisatie is hiermee officieel later dan de voorgaande editie met het delen van de timetable. Wanneer verwachten we dat we de puzzel wel kunnen gaan leggen?

Ik zet in op vrijdag 17 mei. Dit is dus de optie 13-17 mei.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.263
7.576
Lekkere poll zo, als je deze week kiest moet je de exacte dag zeggen dus is de kans dat je gelijk krijgt heel klein 😂

Ik zet mijn geld toch maar gewoon in op deze week. Welke dag geen idee.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.263
7.576
Zou overigens de naam van het topic aanpassen als dat nog kan, is nogal misleidend zo als je de titel voorbij ziet komen in de activity wall.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.413
6.087
Zou overigens de naam van het topic aanpassen als dat nog kan, is nogal misleidend zo als je de titel voorbij ziet komen in de activity wall.
Of gewoon weghalen. Dit gaat toch helemaal nergens over.

Of nouja, wellicht houdt het de spam uit het main topic. In dat kader, leef je uit hier, maar idd onder een titel die duidelijk maakt dat het pure speculatie betreft aub.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.263
7.576
Of gewoon weghalen. Dit gaat toch helemaal nergens over.

Of nouja, wellicht houdt het de spam uit het main topic. In dat kader, leef je uit hier, maar idd onder een titel die duidelijk maakt dat het pure speculatie betreft aub.
in het kader van spam weghalen uit het main topic lijkt het me inderdaad wel prima, zullen een aantal mensen toch wel fijn vinden gok ik. maar inderdaad wel met een andere titel. als de titel niet aan te passen is misschien inderdaad beter om hem te verwijderen.
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo

Ceeweb

Campingartiest
1 jun 2023
95
180
Ik ga voor de week van 20 mei. Een maand voor het festival, ze zijn nu toch al zo laat. In 2022 hebben ze ook al eens zo lang gewacht.
Alles wat vroeger komt is mooi meegenomen.
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.559
3.147
in het kader van spam weghalen uit het main topic lijkt het me inderdaad wel prima, zullen een aantal mensen toch wel fijn vinden gok ik. maar inderdaad wel met een andere titel. als de titel niet aan te passen is misschien inderdaad beter om hem te verwijderen.
Ik kan de titel helaas niet meer aanpassen. Het was inderdaad beter geweest om er speculaties bij te zetten. En inderdaad is het bedoeld om de spam (waar ik ook debet aan ben en was) uit het main topic te halen.
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo

madeira

Campingartiest
22 dec 2022
74
196
Puur op gevoel komende vrijdag gekozen. Maar ben in feite compleet clueless.
 

Homey

Nieuw lid
19 nov 2022
3
8
5-5. Bevrijdingsdag. In NL dan iig. Is toch ook een soort van bevrijding dat je eindelijk weet waar je aan toe bent...🤘🏻
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken