Fontaines D.C.

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.184
5.516
Tickets binnen. 2000 man interesse voor Vorst, gaat dus gewoon uitverkopen. Mooi.
Vorige keer RW nog een erg lege weide, maar nu ook Stubru zich er mee achter zet kan dat snel keren.
Soit, grote fan. Blij ze nog te hebben gezien in kleinere zaaltjes.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.947
6.197
Tickets binnen. 2000 man interesse voor Vorst, gaat dus gewoon uitverkopen. Mooi.
Vorige keer RW nog een erg lege weide, maar nu ook Stubru zich er mee achter zet kan dat snel keren.
Soit, grote fan. Blij ze nog te hebben gezien in kleinere zaaltjes.
Samen met IDLES dé mannen die van mij mogen uitgroeien tot headliners op festivals - zitten bovendien ook al niet meer aan hun eerste twee albums sow..
 

Marin

Dagopener
14 apr 2021
524
343
Hoop heel erg dat ze volgend jaar bks gaan headliner, lijkt wel winwin voor band en festival. Voor de overige festivals nog net wat te klein denk ik
 
  • Leuk
Waarderingen: Processierups

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.065
8.706
Samen met IDLES dé mannen die van mij mogen uitgroeien tot headliners op festivals - zitten bovendien ook al niet meer aan hun eerste twee albums sow..
Helemaal mee eens. Liever morgen dan overmorgen ook, wat mij betreft.

Al zie je in de realiteit dat ze op een Pukkelpop deze zomer ergens voor Inhaler moeten spelen. Vraag me echt af hoe groot deze band is voor een publiek dat naar PkP of RW gaat. Ik zit een beetje te veel in een bubbel hiervoor.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.042
3.732
Helemaal mee eens. Liever morgen dan overmorgen ook, wat mij betreft.

Al zie je in de realiteit dat ze op een Pukkelpop deze zomer ergens voor Inhaler moeten spelen. Vraag me echt af hoe groot deze band is voor een publiek dat naar PkP of RW gaat. Ik zit een beetje te veel in een bubbel hiervoor.
Op een Werchter zullen ze stilaan wel voldoende volk trekken. Op Pukkelpop verwacht ik het niet al te druk
 

swissepfan

Dagopener
7 dec 2022
701
493
Tickets binnen. 2000 man interesse voor Vorst, gaat dus gewoon uitverkopen. Mooi.
Vorige keer RW nog een erg lege weide, maar nu ook Stubru zich er mee achter zet kan dat snel keren.
Soit, grote fan. Blij ze nog te hebben gezien in kleinere zaaltjes.

Fontaines stond toen op donderdag heel vroeg geprogrammeerd en aan de inkom was de wachttijd toen meer dan een halfuur. Heel de set gemist toen door de bizarre drukte daar.
Maar heel blij dat ze eindelijk de erkenning krijgen die ze verdienen!
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.947
6.197
Helemaal mee eens. Liever morgen dan overmorgen ook, wat mij betreft.

Al zie je in de realiteit dat ze op een Pukkelpop deze zomer ergens voor Inhaler moeten spelen. Vraag me echt af hoe groot deze band is voor een publiek dat naar PkP of RW gaat. Ik zit een beetje te veel in een bubbel hiervoor.
Maarja, dingen als Pukkelpop of Rock Werchter zijn majors. Das wel nog iets anders dan DTRH (dat bv Jungle en Kiwanuka tot headliners durft promoveren) en BKS natuurlijk. En als het op BKS aanslaat, kan een groter podium wel wenken, denk ik dan.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Gebruikers die dit onderwerp bekijken