Graspop Metal Meeting 2025

Hopper

Playlistbediener
6 sep 2023
26
96
net even Avatar gecheckt (vorig jaar helaas gemist). Damn die muziek kickt wel lekker in, die mogen zeker langskomen
Zij waren voor mij denk ik dé openbaring van Graspop 2023. Voor dat optreden had ik er bijna nooit naar geluisterd, en sindsdien draai ik ze grijs.
 
  • Leuk
Waarderingen: sven.cr

won666

Geliefde act
17 mei 2019
1.373
1.450
Hiermee kan Metallica ook weer geschrapt worden voor wie er nog in geloofde. Met de aankondiging van hun tour, waarmee ze ook op Sonic Temple staan, spelen ze op 20 en 22 juni in de US. Wordt zelfs een moeilijke voor Werchter, gezien hun tour daar tot 29 juni doorgaat.
Inderdaad. Misschien dat Werchter nog iets fabriceert als een TW Classic ofzoiets wat later in juli voor hen maar we zullen zien. Zou wel mooi zijn als ze toch op Werchter spelen, waar ook Linkin Park misschien speelt. Want als dan System Of A Down een Europese tour nog doet en Werchter wil ook nog wat pop en hiphop headliners ... :D .
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.512
795
Hopefully he brings his full production and closes the North Stage.
Kan aan mij liggen, maar ik vind hem niet bepaald een afsluiter. Vorige keer stond hij als sub voor Sabaton, wat ook al niet de grootste headliner is. Vind die positie eigenlijk wel goed passen, in Europa is hij niet zooooo groot (in mijn ogen)
 

Metalhead Liam

Gouden Tip
25 nov 2022
289
442
Zij waren voor mij denk ik dé openbaring van Graspop 2023. Voor dat optreden had ik er bijna nooit naar geluisterd, en sindsdien draai ik ze grijs.
Voor jouw niet alleen😂


Verder hoop ik dat Rob Zombie de oversteek weer wil maken, in 2022 toen gezien (zit nog een leuk verhaal achter, waardoor ik hem erg graag nog een x wil zien).
En had Metallica, Limb bizkit en Ice nine kills (helaas geen 3x achterelkaar) toch niet dit jaar verwacht (al had k graag het tegen deel willen zien bij Metallica).
SOAD lijkt de kans toch ook klein dat die überhaupt nog gaan touren dit jaar, laat staan EU aandoen....
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.904
5.325
Time To Rock heeft vandaag ook nog wat nieuwe namen aangekondigd
Sonata Arctica - Firewind - MOXY - Praying Mantis - Black Ingvars - The Anti-Queens - Elakelaiset
Bekijk bijlage 10420
ik zie een mogelijkheid on weer een zaterdag zoals dit jaar te hebben op de jupilerstage de oudere bands en dan mainstage meer metalcore en dergelijke, op de jupiler stage y&t, michael shenker,sonata arctica, laura cox, praying mantis, mikey dee bijvoorbeeld
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.891
4.037
Hij leek nog wel positief en zin te hebben in Slipknot en Maiden, maar zo lijkt het weer totaal van niet?…
Sorry, het was een flauw mopje omdat jij daarstraks nogal verrast reageerde dat hij zo positief klonk over die eerste 2, met Sonata krijg je dan alleszins wat je wel had verwacht.
 
  • Haha
Waarderingen: Koekdoos

festivalryo

Support act
9 feb 2019
875
1.729
Kan aan mij liggen, maar ik vind hem niet bepaald een afsluiter. Vorige keer stond hij als sub voor Sabaton, wat ook al niet de grootste headliner is. Vind die positie eigenlijk wel goed passen, in Europa is hij niet zooooo groot (in mijn ogen)
I do see your point, he is more of a sub-headliner in terms of popularity. However, I’ve only seen him perform once - in broad daylight. That was an absolute waste.

Therefore, I hope he gets a late night set, maybe alongside a strong South Stage headliner and with a decent sub to make up for his relative lack of headline-status. Kind of like with Alice Cooper this year.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken