Top 2000

Gelukkig heb ik tijdens de top 10 vaak iets anders te doen, 2000 t/m 25 is wel lekker om op achtergrond te luisteren.

Naja op nog geen handvol uitzonderingen na dan.

Ik heb ook niet veel met Rollercoaster, maar vind die oprecht nog mooier dan Fix You. Heb het gevoel dat als er een andere artiest dan Coldplay verantwoordelijk was voor dit nummer dat hij dan nooit iemand was opgevallen.

Aardig zou ik nog wel uit mn mond kunnen krijgen, maar t is (in mijn opinie) een ontzettende zeikplaat. Top 10 niet waardig in ieder geval
De lijst veranderd met de tijd. Deep Purple Pink Floyd Dire Straits Metallica stonden zo'n 10 jaar geleden op zeker in de top 10 a 15. En daarvoor hebben we nu Danny Vera, Billy Joel en Coldplay.

• Leuk
Waarderingen: Pommer en Dr. Hannibal
Ik heb altijd te weinig plekken.
Aardig zou ik nog wel uit mn mond kunnen krijgen, maar t is (in mijn opinie) een ontzettende zeikplaat. Top 10 niet waardig in ieder geval
Als het hier aan het forum lag dan had je pas echt zaaddodende muziek in de top 10 lol

Ik heb ook niet veel met Rollercoaster, maar vind die oprecht nog mooier dan Fix You. Heb het gevoel dat als er een andere artiest dan Coldplay verantwoordelijk was voor dit nummer dat hij dan nooit iemand was opgevallen.
Denk dat het meer met emotie te maken heeft hoe goed, professioneel etc het ook gemaakt is. Pink Floyd vind ik bijvoorbeeld muzikaal pleepapier terwijl sommige mensen het DE muziek vinden. Het is altijd gevoel. Fix you is ook tekstueel niet memorabel maar goed nog steeds veel beter dan de laatste 4 Coldplay albums.

Maar ik vind de top2000 altijd leuk om te kijken en te luisteren. Ik ben dan vrij dus heerlijk om zoveel mogelijk te horen. Soms ook dingen te horen die ik niet ken. Het verrast me soms toch nog maar het is vooral van goh wat een mooi nummer...lang niet gehoord.

De lijst veranderd met de tijd. Deep Purple Pink Floyd Dire Straits Metallica stonden zo'n 10 jaar geleden op zeker in de top 10 a 15. En daarvoor hebben we nu Danny Vera, Billy Joel en Coldplay.
Dat was heerlijk ja. De top 10 heeft zwaar aan kwaliteit ingeboet wat mij betreft. Al was Coldplay toen ook al vertegenwoordigd, maar dan met Clocks en Viva la Vida, als ik het mij goed herinner. Toch iets minder zeikerig.

• Leuk
Waarderingen: Pommer en Piebe71
Ik vind Fix You dan weer echt een pak mooier dan Viva La Vida. Nummer twee is wel erg hoog though.

Ik had dit forumtopic nog niet in de gaten, maar ook ik heb weer gestemd. Geprobeerd om de vrije keuzes minimaal te laten zijn maar aan de lijstjes hier te zien was ik niet de enige die About Today erin wil hebben.

• On fire
Waarderingen: BeWario
Ik vind Fix You dan weer echt een pak mooier dan Viva La Vida. Nummer twee is wel erg hoog though.
Ja precies dit. Fix You vind ik het beste werk van Coldplay maar zeker geen nummer 2. Al heb ik dat nummer veel liever daar dan Rollercoaster. Ik heb besloten om me niet te gaan ergeren aan het feit dat Dermot Kennedy op.nummer 6 binnenkomt al is dat heel moeilijk. De wereld staat in de fik maar het overlijden van 1 onbekend meisje zet NL op zijn kop. Maar goed, ik heb er weer zin in en ben benieuwd waar Porcupine Tree dit jaar geƫindigd is!

• Leuk
Waarderingen: SytzeAbbing en BeWario

Users who are viewing this thread