Lowlands 2024

Marin

Gouden Tip
14 apr 2021
494
317
Over spannende electronische namen gesproken; ik zou dj Marcelle heel graag zien. Haar laatste twee all-nighters in gn waren echt puur genieten. Past wat mij betreft perfect op festivals als Lowlands en dtrh

 
  • Leuk
Waarderingen: Bauckel

Bauckel

Playlistbediener
1 feb 2022
10
7
Over spannende electronische namen gesproken; ik zou dj Marcelle heel graag zien. Haar laatste twee all-nighters in gn waren echt puur genieten. Past wat mij betreft perfect op festivals als Lowlands en dtrh

Wat een top set, thanks voor de tip. Plaatje op 54:52 is geniaal. Ik vind dit ook wel spannend, al is het alleen maar de website van Dj Marcelle al.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.321
1.331
Heb zelf niet zoveel met Arooj Aftab. Meerdere keren een poging gewaagd omdat men hier vrij enthousiast was, maar zat al snel ergens ander. Indd op een LGW of NSJ misschien wel een betere setting.
 

Marin

Gouden Tip
14 apr 2021
494
317
Vraagje: op Ticketmaster staan nu een aantal tickets van rond de 380 euro te koop. Is het slim om nog even te wachten of beter toch alvast tickets te halen?
 

w-kazig

Nieuw lid
24 feb 2020
3
0
Over spannende electronische namen gesproken; ik zou dj Marcelle heel graag zien. Haar laatste twee all-nighters in gn waren echt puur genieten. Past wat mij betreft perfect op festivals als Lowlands en dtrh

Ik heb haar nog gesproken na een allnighter in gn met de vraag of ze weer een keer op Lowlands wilt draaien, maar ze gaf aan dat Lowlands haar niet meer wou boeken helaas
 

bjklaver

Playlistbediener
13 dec 2023
36
55
Persoonlijk zou ik nog wel een paar dikke techno namen willen zien op de line up als afsluiting van de bravo een van de nachten
 
  • Leuk
Waarderingen: sjoeske

nieuwsgierig

Campingartiest
3 feb 2020
61
58
Voor wie zin heeft: vanavond op 3fm bij Justin tijdens 'The Beat' gaat het om 00:00 een uurtje over 't Lowlands nachtprogramma
 
Laatst bewerkt:

Gebruikers die dit onderwerp bekijken