Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Over spannende electronische namen gesproken; ik zou dj Marcelle heel graag zien. Haar laatste twee all-nighters in gn waren echt puur genieten. Past wat mij betreft perfect op festivals als Lowlands en dtrh
Over spannende electronische namen gesproken; ik zou dj Marcelle heel graag zien. Haar laatste twee all-nighters in gn waren echt puur genieten. Past wat mij betreft perfect op festivals als Lowlands en dtrh
Heb zelf niet zoveel met Arooj Aftab. Meerdere keren een poging gewaagd omdat men hier vrij enthousiast was, maar zat al snel ergens ander. Indd op een LGW of NSJ misschien wel een betere setting.
Vraagje: op Ticketmaster staan nu een aantal tickets van rond de 380 euro te koop. Is het slim om nog even te wachten of beter toch alvast tickets te halen?
Vraagje: op Ticketmaster staan nu een aantal tickets van rond de 380 euro te koop. Is het slim om nog even te wachten of beter toch alvast tickets te halen?
Ze was volgens mij in 2019 geboekt als afsluiter in de X-Ray maar er waren toen logistieke problemen waardoor ze last-minute moest afzeggen. Echt zwaar balen was dat
Ik heb haar nog gesproken na een allnighter in gn met de vraag of ze weer een keer op Lowlands wilt draaien, maar ze gaf aan dat Lowlands haar niet meer wou boeken helaas