Graspop Metal Meeting 2024

Davidov90

Campingartiest
21 nov 2023
87
158
Jongens, ik snap dat we allemaal heel erg uitkijken naar het festival en het blokkenschema. Maar sommigen gaan hier wel ver met hun geklaag.

"Zonder time table kan ik nog niet beginnen met muziek luisteren".

Wat een onzin, ga gewoon alle bands luisteren die je tof vind, is er wel een clash ? Jammer dan, misschien speelt de band er over een paar jaar weer, en anders wat? Heb je "voor niks muziek geluisterd " ?
Zijn we vergeten dat muziek ook op zichzelf gewoon mooi is en niet alleen geluisterd dient te worden als Graspop huiswerk? We gaan toch allemaal voor ons plezier naar dit festival of niet?
Exact dit. Ik betrap mezelf erop dat ik maanden voor Graspop elke dag playlists aan het luisteren ben van alleen maar GMM artiesten. Terwijl er nog zoveel andere goeie muziek is. Soms moet ik dan op de rem gaan staan en zet ik een playlist op van mijn favoriete artiesten. Met enkele nieuwe ontdekkingen die naar GMM komen erbij :LOL:. Mijn Spotify Wrapped had het blijkbaar bij het rechte eind toen ie me 'playlist maker' noemde...
 
  • Leuk
Waarderingen: Nightrage en MetalLimbo

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.231
10.668
Zo richting de start van het festival zijn er altijd nog een aantal artiesten die opeens beginnen op te vallen in je playlist. Voor mij zijn dat nu Future Palace en Silverstein. Beide bands eerst niet zoveel aandacht gegeven maar begin ze nu ook actief op te zetten. Hopelijk lukt het om ze mee te pakken want beide klinken fijn!
 

N1tje

Playlistbediener
2 jun 2023
26
57
Zo richting de start van het festival zijn er altijd nog een aantal artiesten die opeens beginnen op te vallen in je playlist. Voor mij zijn dat nu Future Palace en Silverstein. Beide bands eerst niet zoveel aandacht gegeven maar begin ze nu ook actief op te zetten. Hopelijk lukt het om ze mee te pakken want beide klinken fijn!
Zijn beiden mustsees voor mij. Silverstein wou ik al lang eens zien en Future Palace viel me ook meteen op bij het inluisteren :)
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.441
666
dan was je er vast niet bij toen sum41 op de toen nog kleine jupiler stage stond :ROFLMAO:

Van nieuwe opkomende bands of helmut snap ik dat dat amper in te schatten is maar sum41 was toch echt wel een misser. Als sardientjes in een blik toen van voor tot achter.
Dat was echt een ramp toen. Stonden origineel op main, en ineens worden ze verplaatst naar Jupiler, waar ze niet eens hun eigen stage setup fatsoenlijk kwijt kregen incl 5-6 man. En dan de capaciteit was ook drastisch verkleind. Elke post die GMM maakte waren mensen die klaagden over de positie van Sum 41.
 
  • Leuk
  • Haha
Waarderingen: Jimmeh07 en saurus

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.796
7.657
Dat was echt een ramp toen. Stonden origineel op main, en ineens worden ze verplaatst naar Jupiler, waar ze niet eens hun eigen stage setup fatsoenlijk kwijt kregen incl 5-6 man. En dan de capaciteit was ook drastisch verkleind. Elke post die GMM maakte waren mensen die klaagden over de positie van Sum 41.

Maar blijkbaar wel de wens van de band zelf om van dag te wisselen dus
 

Projunk

Playlistbediener
15 nov 2023
29
25
En dan te bedenken dat die samen stonden met Iron Maiden :oops:
Ikzelf heb gekozen voor Iron Maiden, maar blijkbaar was er veel volk dat Iron Maiden al keihard beu was gezien en koos voor ST



Was dat toen de marquee half op instorten stond? Ik herinner me dat toen Decapitated een halve set heeft gespeeld toen er probemen onstonden met de marquee, en dat de band toen in de late avond nog een volledige inhaalset daar heeft gedaan. Maar Fleddy stond toen toch oorspronkelijk in de Metal Dome al gepland? Of u bedoelt dat toen al de Decapitated fans naar Fleddy die op het zelfde moment speelde, zijn komen kijken? Ik herinner me wel nog in 2018 toen ze de Jupiler stage deden. Ik had toen juist een bepaalde band gezien en twijfelde tussen Iced Earth en Fleddy. Wou toch stukje Fleddy doen. Tot ik op dat veld kwam. Nog nooit zo'n bomvol veld gezien. Ben dan toch maar naar Iced Earth gegaan. Dat was nog voordat Jon mee het Capitol bestormde. Wat Fleddy betreft: die heb ik gelukkig al op veel andere plekken aan het werk gezien. Minstens 1 keer per jaar sinds 2016
Wat ik me herinner was het niet decapitated, dat was later op de dag. (En uiteindelijk nog later)
Maar volgens mij was fleddy gewoon hot en niks super boeiends ergens anders aan de gang.
Ik zat volgens mij ook in de marquee en die was net klaar dus of naar main of naar metaldome. Toen ik naar de metaldome keek was ik wel klaar, die zat al meer dan vol.
 
  • Leuk
Waarderingen: Piebe71

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.467
4.642
Phil Campbell and the Bastard Sons doet support voor Judas priest in AFAS 10 juni, daarna niks tot 27 juni. zou het raar vinden dat die voor 1 show over komen, ik vermoed dat dit wel eens een vervanger/reserve band worden die last minute kan invallen
 
  • Leuk
Waarderingen: banzai

The Black

Campingartiest
27 feb 2015
79
63
Phil Campbell and the Basterd Sons aangekondigd als support act voor Judas Priest in de AFAS Live. Gelet op hun aangekondigde shows, is er zeker nog plek voor Graspop. Wellicht een vervanger voor Monuments of Eisbrecher?
 
  • Leuk
Waarderingen: banzai

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.467
4.642
Phil Campbell and the Basterd Sons aangekondigd als support act voor Judas Priest in de AFAS Live. Gelet op hun aangekondigde shows, is er zeker nog plek voor Graspop. Wellicht een vervanger voor Monuments of Eisbrecher?
great minds think alike
 
  • Leuk
Waarderingen: Jimmeh07

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.796
7.657
Wel passend in plaats van Eisbrecher, nog stonden de vorige keer als opener main, maar dan schuift de rest misschien gewoon door zoals al eerder benoemd
 
  • Leuk
Waarderingen: Nightrage

kevinr

Randprogramma
16 dec 2019
110
129
Ai ai ze zijn iets vergeten bij de graspopgang................................ rarara
 

banzai

Campingartiest
24 jun 2019
83
82
Phil Campbell and the Bastard Sons doet support voor Judas priest in AFAS 10 juni, daarna niks tot 27 juni. zou het raar vinden dat die voor 1 show over komen, ik vermoed dat dit wel eens een vervanger/reserve band worden die last minute kan invallen
Ik heb nog wel eens zin in een Phil Campbell & Bastard Sons plays Motörhead !! Heerlijk was dat!
 
  • Leuk
Waarderingen: Skut10

Gebruikers die dit onderwerp bekijken