Pinkpop 2024

LIBOH

Randprogramma
26 jan 2023
247
145
krijg net het volgende bericht via OOR, da's een fijne update, doen ze goed:

"Beste mensen,

Ik heb de Pinkpoptickets inmiddels ontvangen via Ticketmaster. Ik kan de e-tickets dus naar jullie gaan versturen. Ik wacht nu alleen nog op een actueel betalingsoverzicht van onze abonnementenbeheerder. Drie weken geleden was nog maar 40% van de betalingen afgerond, ik verwacht dat de meeste betalingen nu wel rond zullen zijn.

Ik hoop dat jullie begrijpen dat we de beloofde ticket pas uitsturen als het OOR-abonnement betaald is.

Ze liggen dus klaar."
Een fijne update zou zijn dat t kaartje al zou zijn opgestuurd naar de mensen die wel al betaald hebben. Ik hoef toch niet nog te wachten tot Truus van drie hoog achter waar ik niks mee te maken heb haar abonnement heeft betaald voordat ik mijn kaartje krijg? Maar we wachten wel weer af.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.064
6.110
Een fijne update zou zijn dat t kaartje al zou zijn opgestuurd naar de mensen die wel al betaald hebben. Ik hoef toch niet nog te wachten tot Truus van drie hoog achter waar ik niks mee te maken heb haar abonnement heeft betaald voordat ik mijn kaartje krijg? Maar we wachten wel weer af.
ik zie nog niets in mijn ticketmaster account, ik neem aan dat de e-ticket daar naar doorgezet gaat worden
 

LIBOH

Randprogramma
26 jan 2023
247
145
ik zie nog niets in mijn ticketmaster account, ik neem aan dat de e-ticket daar naar doorgezet gaat worden
Heeft OOR dan toegang tot onze TM accounts? Of OOR geeft onze e-mail door aan TM? En wat als het e-mail adres wat gebruikt is voor je TM account niet hetzelfde is als de e-mail voor je OOR abonnement? Misschien dat ze een PDF of ze sturen een linkje die je zelf moet valideren o.i.d. en dat het dan in je TM account terecht komt?
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.064
6.110
Heeft OOR dan toegang tot onze TM accounts? Of OOR geeft onze e-mail door aan TM? En wat als het e-mail adres wat gebruikt is voor je TM account niet hetzelfde is als de e-mail voor je OOR abonnement? Misschien dat ze een PDF of ze sturen een linkje die je zelf moet valideren o.i.d. en dat het dan in je TM account terecht komt?
nee, natuurlijk hebben ze daar geen toegang toe!

dat werkt hetzelfde (of dat zal het wel zijn) als het e-ticket doorsturen in ticketmaster, daar kan je tickets naar iemand anders doorzetten op emailadres en komt die op die wijze in het ticketmaster account van die persoon terecht... ik verwacht dat het zo iets is?
1715155318120.png

De ontvanger ontvangt een mail dat er ticket(s) naar hen gestuurd zijn, vanuit deze mail klikt de ontvanger op "accepteer ticket(s)"

als het email adres van de aanmelding OOR en ticketmaster account anders zijn, dan weet ik niet of er een optie is om dat naar een ander email adres te laten zetten? geen idee eigenlijk

edit: oh ik zie op ticketmaster Help pagina dat dat idd kan via een ander email adres
1715155934170.png
 
Laatst bewerkt:

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.746
1.905
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.064
6.110
krijg net het volgende bericht via OOR, da's een fijne update, doen ze goed:

"Beste mensen,

Ik heb de Pinkpoptickets inmiddels ontvangen via Ticketmaster. Ik kan de e-tickets dus naar jullie gaan versturen. Ik wacht nu alleen nog op een actueel betalingsoverzicht van onze abonnementenbeheerder. Drie weken geleden was nog maar 40% van de betalingen afgerond, ik verwacht dat de meeste betalingen nu wel rond zullen zijn.

Ik hoop dat jullie begrijpen dat we de beloofde ticket pas uitsturen als het OOR-abonnement betaald is.

Ze liggen dus klaar."
en ik heb het Pinkpop-zaterdag ticket via OOR (voor m'n dochter) inmiddels ontvangen 🎉
 

RalphiePinkpop

Gouden Tip
25 okt 2015
405
304
Heeft er iemand die in de buurt woont al rondje gemaakt bij Megaland, zijn ze al begonnen met iets van de opbouw? Zullen ze binnenkort toch wel mee starten denk ik.
 

RalphiePinkpop

Gouden Tip
25 okt 2015
405
304
Bij de concert week actie van Mojo maak je vandaag kans op Pinkpop tickets en/of Pink. Heb aan beide mee gedaan je weet maar nooit.

Nog een keer naar Pink is altijd leuk en extra Pinkpop kaartje kan ik altijd iemand blij mee maken.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.064
6.110
Er zijn eerst nog tentfeesten op het terrein
maar of dat in en de weg staat om alvast de steigers van de podia en de opbouw van het Skydeck niet te starten, dat betwijfel ik. Daar zit de meeste tijd in die opbouw en volgens mij kunnen ze die opbouw ook al deels starten

edit: en de tent beginnen ze meestal ook al heel vroeg mee met opbouw, vaak nog voor het steigerwerk van de podia
 
Laatst bewerkt:

brutus257

Gouden Tip
20 nov 2013
425
119
maar of dat in en de weg staat om alvast de steigers van de podia en de opbouw van het Skydeck niet te starten, dat betwijfel ik. Daar zit de meeste tijd in die opbouw en volgens mij kunnen ze die opbouw ook al deels starten

edit: en de tent beginnen ze meestal ook al heel vroeg mee met opbouw, vaak nog voor het steigerwerk van de podia
Blijven de Podia's zo staan na al die kritieken?
Ben toch wel benieuwd!
De line-up vermaak ik mij heus wel mee.. maar zouden ze weer terug gaan naar hoe het was? Zou er blijer mee zijn dan dat bijv. Metallica calvin Harris vervangt 😊
 

RalphiePinkpop

Gouden Tip
25 okt 2015
405
304
Blijven de Podia's zo staan na al die kritieken?
Ben toch wel benieuwd!
De line-up vermaak ik mij heus wel mee.. maar zouden ze weer terug gaan naar hoe het was? Zou er blijer mee zijn dan dat bijv. Metallica calvin Harris vervangt 😊
Ga er maar vanuit van wel. Ik moest ook wennen aan deze nieuwe indeling. Maar vindt het nu toch wel beter. Tent staat nu op betere plek. Toen deze naast zuid podium stond was er daar soms geen doorkomen aan.

Met nieuwe indeling is er bij tent meer ruimte. Mis wel de doorgang naast noord podium die er altijd was. Maar heel misschien komt deze wel terug. We gaan ‘t zien.

Dat noord en zuid tegenover elkaar staan nu vindt ik dus prima en zeker geen nadeel.

Ben ook wel benieuwd waar ze dat tuinterras plaatsen. Dat had weg moeten blijven. Dat vip deck prima maar niet nog meer van die onzin
 
  • Leuk
Waarderingen: LifeCanBeBeautiful

Gebruikers die dit onderwerp bekijken