Pinkpop 2024

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.174
2.424
Spontaan lijkt me sterk. Hee verrek, Beyonce in Landgraaf lekker bandjes kijken met een pinkpophoedje op! Kom er bij dan gaan we samen nummertje doen. Zou wel leuk zijn
I am sorry maar je weet dus niet hoe Ed Sheeran is.
Als een iemand dat spontaan zou bedenken op de dag zelf is hij het.





 
  • Leuk
Waarderingen: Joa

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.557
6.234
Het lijkt dan spontaan voor het publiek, maar dat is natuurlijk vooraf afgesproken met de gastact. :)
 

LIBOH

Randprogramma
26 jan 2023
247
145
Of hij werkt gewoon hetzelfde setje af afgewisseld met wat losse nummers zoals hij de hele tour al doet.
Vrijwel overal doet hij wel iets speciaals voor het lokale publiek. Wellicht een cameo van Sam deze keer. Vorige keer in de Arena was het Robbie Williams.
Maar ik denk niet dat we een cameo hoeven te verwachten van iemand die niet in de buurt is.

Ik heb 5 setjes erbij gepakt van de tour in 2024.

Tides
BLOW
I'm a Mess
Shivers
The A Team
Castle on the Hill
Don't / No Diggity
Eyes Closed
Give Me Love
Galway Girl
Thinking Out Loud
Love Yourself
Sing
Photograph
Tenerife Sea
Perfect
Afterglow
You Need Me, I Don't Need You
Shape of You
Bad Habits
Lego House
Happier
Bloodstream
River / Peru / Beautiful People / South of the Border / I Don't Care
Overpass Graffiti

Deze komen allemaal 5 keer voor.
 

Tinus101

Dagopener
21 nov 2022
529
593
Of hij werkt gewoon hetzelfde setje af afgewisseld met wat losse nummers zoals hij de hele tour al doet.
Vrijwel overal doet hij wel iets speciaals voor het lokale publiek. Wellicht een cameo van Sam deze keer. Vorige keer in de Arena was het Robbie Williams.
Maar ik denk niet dat we een cameo hoeven te verwachten van iemand die niet in de buurt is.

Ik heb 5 setjes erbij gepakt van de tour in 2024.

Tides
BLOW
I'm a Mess
Shivers
The A Team
Castle on the Hill
Don't / No Diggity
Eyes Closed
Give Me Love
Galway Girl
Thinking Out Loud
Love Yourself
Sing
Photograph
Tenerife Sea
Perfect
Afterglow
You Need Me, I Don't Need You
Shape of You
Bad Habits
Lego House
Happier
Bloodstream
River / Peru / Beautiful People / South of the Border / I Don't Care
Overpass Graffiti

Deze komen allemaal 5 keer voor.
Blow is wel een onwijs lekker nummer
 

MarkvD

Gouden Tip
24 apr 2023
375
311
misschien wel joost, die had ik toch eigenlijk ook wel gewoon verwacht bij de lineup.
Er zou toch genoeg tijd moeten zijn om een buitenlandse act die de Nederlandse festivals komend jaar overslaat te regelen zou je zeggen. Iets als The Offspring, Parkway Drive of Phoenix bijvoorbeeld.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.917
1.858
Er zou toch genoeg tijd moeten zijn om een buitenlandse act die de Nederlandse festivals komend jaar overslaat te regelen zou je zeggen. Iets als The Offspring, Parkway Drive of Phoenix bijvoorbeeld.
Die zitten er vaak toch niet echt op te wachten om hun tourplannen om te gooien voor een extra gig
 

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.602
2.087
Hoe is ie verder in de omgang? Leuke guy om een potje bier mee te doen?
Leuke gast inderdaad. Was vroeger heel verlegen.
Hij kwam altijd wat uit zn schulp als we gedronken hadden, maar vond het bijvoorbeeld heel spannend om op de dames af te stappen. Of nog erger, als ze eens op hem afstapten, begon hij gelijk gigantisch te blozen. Red Sheeran noemden we hem dan altijd. Waar blijft de tijd...
 

Tompoes

Nieuw lid
6 mei 2024
1
0
Voor ons het eerste jaar PP. Iemand een idee hoe het zit met die kluisjes (met stroom), nu je niet van tevoren weet op welke camping je staat? Kan je ook bij je kluisje mocht die op een andere camping zijn dan jezelf staat?
 

RalphiePinkpop

Gouden Tip
25 okt 2015
404
304
Voor ons het eerste jaar PP. Iemand een idee hoe het zit met die kluisjes (met stroom), nu je niet van tevoren weet op welke camping je staat? Kan je ook bij je kluisje mocht die op een andere camping zijn dan jezelf staat?
Yep mocht dat het geval zijn kun je met je bandje op alle op alle campings op visite 😉 of naar je kluisje.

Waarom weet je nog niet op welke camping staat. Als je beetje op tijd bent is er wel plek en zeker op C

Lijkt me ook best wel a relaxt om bv van A naar B te lopen alleen maar voor je kluisje. Je had geen vaste vrienden plek voor de camping die je wilt erbij gekocht.

Ik heb zelf als altijd de laatste jaren een kluisje op terrein. Was dat niet een optie geweest voor jou?

Veel plezier op je eerste Pinkpop
 
Laatst bewerkt:

D02

Gouden Tip
2 jan 2019
483
194
Voor ons het eerste jaar PP. Iemand een idee hoe het zit met die kluisjes (met stroom), nu je niet van tevoren weet op welke camping je staat? Kan je ook bij je kluisje mocht die op een andere camping zijn dan jezelf staat?
Wij pakken meestal een kluisje bij het festival terrein zelf, en daar stoppen we dan onze jassen/truien in die nodig zijn voor eventueel later op de avond. Want als je niet op camping A staat is het best een stukje lopen naar b of c.
Tevens moet je afvragen of je een kluisje met stroom wilt? Ik heb ieder jaar een sterke powerbank mee waar ik mijn telefoon meerdere malen mee kan opladen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken