Best Kept Secret 2024

yeaghi

Gouden Tip
11 jan 2019
312
315
Dorian is perfect voor BKS maar in mijn lijstje niet gekomen omdat ik denk 70% bij PJ staat dan jammer genoeg
Dorian zal genoeg liefhebbers op de zondag trekken in de Secret om er iets moois van te kunnen maken. zijn twee verschillende stijlen dus geen verschrikkelijke clash voor veel mensen.
 

yeaghi

Gouden Tip
11 jan 2019
312
315
La Femme had beter in de TWO kunnen staan idd, maar Parcels gaat denk ik goed werken met een zonnetje op de ONE
Ik hoop het ook. Mijn ervaringen bij de ONE zijn niet altijd zo goed. Ligt aan mezelf en waar ik sta. Bij LCD soundsystem kreeg ik het te pakken en heb me naar voren gewurmd. Maar meestal slaat het bij mij wat dood als ik op het strand sta. (uitzonderingen zoals Damien Rice en Nick Cave en eerste doorkomst van Future Island)
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.268
2.206
Voor alle best kept secret 2023-gangers, kan iemand mij vertellen hoe de camper plekken georganiseerd zijn? Ik weet dat op menig ander festival je vaak wel met één of twee kleine tentjes erbij op je camper plek kan staan (mits je geen joekel van een camper hebt), is dit ook wat je op Best Kept Secret ziet gebeuren, of hier niet het geval?
Heb je een camperplek gereserveerd? Die plekken zijn altijd heel snel op. Waarschijnlijk zit bij die reservering ook informatie over grootte van de campingplek?

De campers hebben overigens een eigen deel van het kampeerterrein (aan de kant van de bungalows), en je moet via ingang van het vakantiepark naar binnen.
 
  • Leuk
Waarderingen: koekebakker

2kan

Nieuw lid
7 mei 2024
2
0
Heb je een camperplek gereserveerd? Die plekken zijn altijd heel snel op. Waarschijnlijk zit bij die reservering ook informatie over grootte van de campingplek?

De campers hebben overigens een eigen deel van het kampeerterrein (aan de kant van de bungalows), en je moet via ingang van het vakantiepark naar binnen.
Ja heb ik, gaan inderdaad altijd rap. De site/ticket vermeld relatief weinig. Enige wat wordt vermeld is dat als je langer dan 7m bent met je camper je het moet aangeven. Ik gok dus dat een plaats 7m lang is en ongv. 5m breed. Geen vermeldingen verder over wel of geen tentjes, op hun eigen foto’s zie je 1 voorbeeld zonder tentjes eromheen en 1 met. Helaas ook niks online qua foto’s of video’s kunnen vinden van vorig jaar. Dus dacht hier even checken!
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.397
5.104
Geen nieuws, wel best leuk om dat programma door te nemen. Ik kom/kwam nooit veel op The Floor, maar denk dit jaar wel stukjes van Joost Oomen, Julie Pavon en wellicht Coco Bryce mee te pikken.
Tegen mijn principes in ga ik denk ik ook nog Coco Bryce meepakken idd
 

Dutchman

Playlistbediener
21 feb 2023
15
25
Is het mogelijk om naar de kiss & ride plek te rijden, 1 persoon met alle spullen te droppen en zelf naar de parkeerplek te rijden? Dan hoeft degene met last van zijn voeten niet zo ver te lopen en de ander hoeft niet zo lang met een hoop spullen te zeulen. Weet iemand waar die kiss & ride locatie precies is? (GPS coördinaten)
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.397
5.104
Is het mogelijk om naar de kiss & ride plek te rijden, 1 persoon met alle spullen te droppen en zelf naar de parkeerplek te rijden? Dan hoeft degene met last van zijn voeten niet zo ver te lopen en de ander hoeft niet zo lang met een hoop spullen te zeulen. Weet iemand waar die kiss & ride locatie precies is? (GPS coördinaten)
Dat kan, maar gaat niet heel veel uitmaken. Kiss & Ride is echt vlak voor het voor viaduct. En de parkplaatsen zijn de velden die er naast liggen. Ik denk niet dat dit 10 minuten verschil uit gaat maken.
 
  • Leuk
Waarderingen: anniek

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.671
1.201
Over 23 dagen is het zo ver! Hebben jullie nog insider tips voor nieuwkomers? Wat is het beste (oftewel voor mij rustigste) plekje op de camping, en welk eet tentje mag ik niet missen?
Vorig jaar rond 12/13u op de vrijdagmiddag lag de camping best al vol. Zeker als je met een groepje komt en een leuke plek in de schaduw van het bos wil, is zo vroeg mogelijk komen geen overbodige luxe. Je vind meestal wel een plaatsje hoor, daar niet van. Maar het ene is al wat beter dan het andere.

Vergeet zeker geen zwemkledij als het weer er goed uit ziet. Niets zo fijn als even een plonsje aan de camping om de dag te beginnen.
Al meer dan 5x naar BKS gegaan, nog nooit iets slecht gegeten... Dus je kan eigenlijk niet missen, maar het is wel zeker niet goedkoop, heb je dus een beperkt budget voorzie wat eten dat je op de camping kan eten vlak voor je het terrein op gaat (de wandeling naar camping is wel een stukje, dus je kan niet makkelijk snel even op en af gaan voor een hapje)
Als het lang voor het festival niet geregend heeft, kan het best een stoffige boel worden.
Wil je iets goed kunnen zien in de Casbah ga zeker goed op tijd (al gaat dit ervan afhangen in welke mate deze is geüpgrade dit jaar)
 
  • Leuk
Waarderingen: koekebakker en davadude

Matthijs

Gouden Tip
10 dec 2015
397
317
Ik stond afgelopen jaar met m'n tentje bijna aan het water, dat vond ik een behoorlijk fijne plek. Qua rustig hangt het uiteindelijk vooral af van de buren, dat weet je vooraf nooit. Op vrijdag en zaterdag heb ik altijd goed kunnen slapen, alleen op zondag kan het wat drukker zijn op de camping.

Qua eten ben ik best wel dol op het Indiase wagentje dat vorig jaar in het bos, niet ver van de Two stond. En een laat ontbijtje Japanse omelet! De eerste edities stond Vleesch noch Visch er met de vega-gyros, hoop dat die nog eens terugkeert.
 

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
981
1.019
Vorig jaar rond 12/13u op de vrijdagmiddag lag de camping best al vol. Zeker als je met een groepje komt en een leuke plek in de schaduw van het bos wil, is zo vroeg mogelijk komen geen overbodige luxe. Je vind meestal wel een plaatsje hoor, daar niet van. Maar het ene is al wat beter dan het andere.
Ik heb nog nooit in dat bos gekampeerd.. Lijkt me ook niks, zo allemaal op een hoopje op die ondergrond van naalden…

Ik loop altijd helemaal door tot je aankomt bij… de camping van de Beekse Bergen ! Veel ruimere plekken en lekker mals gras ! En echte sanitaire blokken in plaats van dixi’s...

Wel wat verder stappen van het festival zo, maar dat zou geen groot probleem mogen zijn als je niet heel de tijd over en weer tussen festival en je tent wil lopen.
 

Matthijs

Gouden Tip
10 dec 2015
397
317
Ik heb nog nooit in dat bos gekampeerd.. Lijkt me ook niks, zo allemaal op een hoopje op die ondergrond van naalden…

Ik loop altijd helemaal door tot je aankomt bij… de camping van de Beekse Bergen ! Veel ruimere plekken en lekker mals gras ! En echte sanitaire blokken in plaats van dixi’s...

Wel wat verder stappen van het festival zo, maar dat zou geen groot probleem mogen zijn als je niet heel de tijd over en weer tussen festival en je tent wil lopen.
Hoe laat kom je meestal aan dan? Ik ben er vaak eind van de ochtend wel en dan is dat gedeelte volgens mij vaak nog 'afgesloten' (of loop je dan met een boogje om de medewerkers heen?)
 

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
608
586
Ik heb nog nooit in dat bos gekampeerd.. Lijkt me ook niks, zo allemaal op een hoopje op die ondergrond van naalden…

Ik loop altijd helemaal door tot je aankomt bij… de camping van de Beekse Bergen ! Veel ruimere plekken en lekker mals gras ! En echte sanitaire blokken in plaats van dixi’s...

Wel wat verder stappen van het festival zo, maar dat zou geen groot probleem mogen zijn als je niet heel de tijd over en weer tussen festival en je tent wil lopen.
Dat is toch ook waar die ingerichte wigwam tenten staan? Dat was tenminste 2 jr geleden zo vlakbij een sanitair blok met een koffie/ontbijtstandje. Toen liep er een pad binnendoor naar het festivalterrein.
Dat lijkt me idd ook een ideale plek om m'n tentje op te zetten 😊
 

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
981
1.019
Hoe laat kom je meestal aan dan? Ik ben er vaak eind van de ochtend wel en dan is dat gedeelte volgens mij vaak nog 'afgesloten' (of loop je dan met een boogje om de medewerkers heen?)
Ik weet niet hoe het vorig jaar was, maar in 2022 was het zo ingericht :
1715802291268.jpeg
Als je van het festival of de hoofdingang komt, passeer je eerst aan het bos waar de meeste mensen camperen. Als je (een heel eind) blijft doorlopen kom je aan een open ruimte waar in 2022 de pre-pitched tentjes stonden. Als je nog verder blijft doorlopen, kom je aan de camping van de Beekse Bergen. Met sanitaire blokken, een supermarktje en wat je maar wil.

Het zou inderdaad wel kunnen dat dat achterste deel pas opengaat als de rest volzet is…
Ik kom altijd ergens in de loop van de namiddag aan. Niet al te vroeg in elk geval.

In 2017 waren we er echt pas laat en toen stonden we op het ‘camping’ gedeelte.
In 2018 waren we er al wat vroeger en mochten we inderdaad niet doorlopen naar onze plek van het jaar ervoor. Toen moesten we op dat open veld gaan staan, waar toen nog geen pre-pitched tentjes waren.
In 2022 waren we redelijk goed op tijd, maar konden we wel doorlopen naar de camping.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken